wtf heb je een ander model geinstalleerd ofzo, heb er wel meer van gehoord maar heb geen idee hoe het komt. Kan je toch het beste vragen op het steamforum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef Xinouth het volgende:
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b361/Xinouth/ctsourcemini.jpg]afbeelding][/URL]
Zo zie ik de CT soms..Ene keer wel andere keer niet..
Iemand een idee hoe het komt en wat ik kan doen zodat ik dit nooit meer krijg?
Dat zag ik ook al ja. Het is vreemd want een vriend van mij had HL2 een maand of 2 geleden gekocht bij bol.com en toen kostte die daar iets van 35-40 euro. Beetje vreemd dus dat 'ie nu weer terug is naar de oude prijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:25 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Oh fuck.. Sinds wanneer bestaat er een HL2 boek
Die prijzen van jou kloppen dus![]()
Wel btje vaag dat ze die collector's edition voor minder verkopen dan de normale versie (of mis ik nu weer iets?)
zal wel een aanbieding zijn geweest ofzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al ja. Het is vreemd want een vriend van mij had HL2 een maand of 2 geleden gekocht bij bol.com en toen kostte die daar iets van 35-40 euro. Beetje vreemd dus dat 'ie nu weer terug is naar de oude prijs
ik: http://games.xs4all.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie heeft de IP's van alle CS:S servers van XS4ALL voor me?
ook last van.. maar volgens mij klopt dat wel.. soor en met instelling van de admin tegen teamkill ofzo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef Xinouth het volgende:
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b361/Xinouth/ctsourcemini.jpg]afbeelding][/URL]
Zo zie ik de CT soms..Ene keer wel andere keer niet..
Iemand een idee hoe het komt en wat ik kan doen zodat ik dit nooit meer krijg?
Ben jij de echtequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nog steeds me wachtwoord niet
?quote:
Deze heb ik ook in me autoexec, verschikkelijk die servers met al die soundsquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Sorry kheb het al
cl_downloadfilter "nosounds"
Misschien mail je naar het verkeerde adres van Steam? En worden ze daar zo enorm moe ervan, dat ze gewoon niet reageren?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
?
Ik heb steam al 2x gemaild met de vraag of ze me password kunnen mailen
en daarbioj gezegt dat ik bij me secret question zoiets in heb gevuld als *wafecszdfcsxczsas* (ja dom ik weet het)
En daar bij nog 's me serial nummer van HL2
Maar nog steeds geen antwoord
support@steampowered.comquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef Hammet het volgende:
[..]
Misschien mail je naar het verkeerde adres van Steam? En worden ze daar zo enorm moe ervan, dat ze gewoon niet reageren?
Heb je hier trouwens al eens gekeken?
Daarom wilde ik deze command ook erg graag wetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:48 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in me autoexec, verschikkelijk die servers met al die sounds
De echte Max Westermanquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
?
Ik heb steam al 2x gemaild met de vraag of ze me password kunnen mailen
en daarbioj gezegt dat ik bij me secret question zoiets in heb gevuld als *wafecszdfcsxczsas* (ja dom ik weet het)
En daar bij nog 's me serial nummer van HL2
Maar nog steeds geen antwoord
Dus toch het goede emailadres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo valve is zo aardig geweest om me een nieuw password te maken
Na lang zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |