was het maar zo simpelquote:
bedoel je niet Infernoquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Havana is een geweldige map geworden, vooral het schieten op de klokken wat aparte tonen per klok voortbrengt en de dooie vissen in de fonteinen.
Ja dat is mijn favoriete map en ze hebben hem ERG mooi gemaakt, daar zitten wel wat uurtjes werk in, de_port is daarintegen een grote deceptie. Ik heb al een hekel aan AWP's en autosnipers maar op die map wordt het ze wel erg makkelijk gemaakt, niet erg tactisch uitgedacht die map.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Is dat Inferno? Hell, het is alsnog een coole map.
Dat heb ik ook heel soms maar als ik weer opnieuw connect is het wegquote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef bojaaper het volgende:
In css zijn alle 'beweegbare' objecten heel fel, alsof brightness alleen op die objecten veel te hoog staat :
[afbeelding]
Wat zou dit kunnen zijn? Nadat ik bijv op dat schilderij schiet, en hij valt op de grond, is ie wel normaal gekleurt.
Ja dat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:37 schreef VrijeVal het volgende:
kan je ze dan niet vragen of ze het naar het email adres willen sturen in je proifle?
anders lijkt het me wel erg sterk dat ze je zo een pass sturen?
vette videokaart, DD. netjes die kill/killed verhouding daar ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Helemaal verslaafd aan prodigy
http://pics.magicfly.nl/prodigy.png
Waar vind jij die? Ik zie alleen de volgende staan:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:28 schreef peejdorie het volgende:
om in het kort even te antwoorden:
ja, € 23,49 bij bol.com, ja
Oh fuck.. Sinds wanneer bestaat er een HL2 boekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waar vind jij die? Ik zie alleen de volgende staan:
Half Life 2
2-3 werkdagen
PC | CD-ROM | Vivendi / Sierra | 2005
bol.com prijs: € 49,99
Half Life 2 Collector's Edition (Op=Op)
Op werkdagen voor 14.30 uur besteld, morgen in huis
PC | DVD-ROM | Vivendi / Sierra | 2004
Adviesprijs: € 67,99
bol.com prijs: € 39,99
Geforce 6800 GTquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
vette videokaart, DD. netjes die kill/killed verhouding daar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |