was het maar zo simpelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:39 schreef VrijeVal het volgende:
www.steampowered.com -> Forumsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bedoel je niet Infernoquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Havana is een geweldige map geworden, vooral het schieten op de klokken wat aparte tonen per klok voortbrengt en de dooie vissen in de fonteinenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat Inferno? Hell, het is alsnog een coole mapquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
bedoel je niet Infernoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat is mijn favoriete map en ze hebben hem ERG mooi gemaakt, daar zitten wel wat uurtjes werk in, de_port is daarintegen een grote deceptie. Ik heb al een hekel aan AWP's en autosnipers maar op die map wordt het ze wel erg makkelijk gemaakt, niet erg tactisch uitgedacht die map.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Is dat Inferno? Hell, het is alsnog een coole mapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik ook heel soms maar als ik weer opnieuw connect is het wegquote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef bojaaper het volgende:
In css zijn alle 'beweegbare' objecten heel fel, alsof brightness alleen op die objecten veel te hoog staat :
[afbeelding]
Wat zou dit kunnen zijn? Nadat ik bijv op dat schilderij schiet, en hij valt op de grond, is ie wel normaal gekleurt.
Ja dat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:37 schreef VrijeVal het volgende:
kan je ze dan niet vragen of ze het naar het email adres willen sturen in je proifle?
anders lijkt het me wel erg sterk dat ze je zo een pass sturen?
vette videokaart, DD. netjes die kill/killed verhouding daar ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Helemaal verslaafd aan prodigyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://pics.magicfly.nl/prodigy.png
Waar vind jij die? Ik zie alleen de volgende staan:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:28 schreef peejdorie het volgende:
om in het kort even te antwoorden:
ja, € 23,49 bij bol.com, ja
Oh fuck.. Sinds wanneer bestaat er een HL2 boekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waar vind jij die? Ik zie alleen de volgende staan:
Half Life 2
2-3 werkdagen
PC | CD-ROM | Vivendi / Sierra | 2005
bol.com prijs: € 49,99
Half Life 2 Collector's Edition (Op=Op)
Op werkdagen voor 14.30 uur besteld, morgen in huis
PC | DVD-ROM | Vivendi / Sierra | 2004
Adviesprijs: € 67,99
bol.com prijs: € 39,99
Geforce 6800 GTquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
vette videokaart, DD. netjes die kill/killed verhouding daar ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wtf heb je een ander model geinstalleerd ofzo, heb er wel meer van gehoord maar heb geen idee hoe het komt. Kan je toch het beste vragen op het steamforum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef Xinouth het volgende:
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b361/Xinouth/ctsourcemini.jpg]afbeelding][/URL]
Zo zie ik de CT soms..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ene keer wel andere keer niet..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Iemand een idee hoe het komt en wat ik kan doen zodat ik dit nooit meer krijg?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zag ik ook al ja. Het is vreemd want een vriend van mij had HL2 een maand of 2 geleden gekocht bij bol.com en toen kostte die daar iets van 35-40 euro. Beetje vreemd dus dat 'ie nu weer terug is naar de oude prijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:25 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Oh fuck.. Sinds wanneer bestaat er een HL2 boekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die prijzen van jou kloppen dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel btje vaag dat ze die collector's edition voor minder verkopen dan de normale versie (of mis ik nu weer iets?)
zal wel een aanbieding zijn geweest ofzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al ja. Het is vreemd want een vriend van mij had HL2 een maand of 2 geleden gekocht bij bol.com en toen kostte die daar iets van 35-40 euro. Beetje vreemd dus dat 'ie nu weer terug is naar de oude prijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik: http://games.xs4all.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie heeft de IP's van alle CS:S servers van XS4ALL voor me?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook last van.. maar volgens mij klopt dat wel.. soor en met instelling van de admin tegen teamkill ofzo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef Xinouth het volgende:
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b361/Xinouth/ctsourcemini.jpg]afbeelding][/URL]
Zo zie ik de CT soms..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ene keer wel andere keer niet..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Iemand een idee hoe het komt en wat ik kan doen zodat ik dit nooit meer krijg?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben jij de echtequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nog steeds me wachtwoord nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ben jij de echteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze heb ik ook in me autoexec, verschikkelijk die servers met al die soundsquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Sorry kheb het alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cl_downloadfilter "nosounds"
Misschien mail je naar het verkeerde adres van Steam? En worden ze daar zo enorm moe ervan, dat ze gewoon niet reageren?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
?
Ik heb steam al 2x gemaild met de vraag of ze me password kunnen mailen
en daarbioj gezegt dat ik bij me secret question zoiets in heb gevuld als *wafecszdfcsxczsas* (ja dom ik weet hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daar bij nog 's me serial nummer van HL2
Maar nog steeds geen antwoord
support@steampowered.comquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef Hammet het volgende:
[..]
Misschien mail je naar het verkeerde adres van Steam? En worden ze daar zo enorm moe ervan, dat ze gewoon niet reageren?
Heb je hier trouwens al eens gekeken?
Daarom wilde ik deze command ook erg graag wetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:48 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in me autoexec, verschikkelijk die servers met al die soundsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De echte Max Westermanquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
?
Ik heb steam al 2x gemaild met de vraag of ze me password kunnen mailen
en daarbioj gezegt dat ik bij me secret question zoiets in heb gevuld als *wafecszdfcsxczsas* (ja dom ik weet hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daar bij nog 's me serial nummer van HL2
Maar nog steeds geen antwoord
Ja natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De echte Max Westermanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus toch het goede emailadres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo valve is zo aardig geweest om me een nieuw password te maken
Na lang zeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop