was het maar zo simpelquote:
bedoel je niet Infernoquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Havana is een geweldige map geworden, vooral het schieten op de klokken wat aparte tonen per klok voortbrengt en de dooie vissen in de fonteinen.
Ja dat is mijn favoriete map en ze hebben hem ERG mooi gemaakt, daar zitten wel wat uurtjes werk in, de_port is daarintegen een grote deceptie. Ik heb al een hekel aan AWP's en autosnipers maar op die map wordt het ze wel erg makkelijk gemaakt, niet erg tactisch uitgedacht die map.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Is dat Inferno? Hell, het is alsnog een coole map.
Dat heb ik ook heel soms maar als ik weer opnieuw connect is het wegquote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef bojaaper het volgende:
In css zijn alle 'beweegbare' objecten heel fel, alsof brightness alleen op die objecten veel te hoog staat :
[afbeelding]
Wat zou dit kunnen zijn? Nadat ik bijv op dat schilderij schiet, en hij valt op de grond, is ie wel normaal gekleurt.
Ja dat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:37 schreef VrijeVal het volgende:
kan je ze dan niet vragen of ze het naar het email adres willen sturen in je proifle?
anders lijkt het me wel erg sterk dat ze je zo een pass sturen?
vette videokaart, DD. netjes die kill/killed verhouding daar ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Helemaal verslaafd aan prodigy
http://pics.magicfly.nl/prodigy.png
Waar vind jij die? Ik zie alleen de volgende staan:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:28 schreef peejdorie het volgende:
om in het kort even te antwoorden:
ja, ¤ 23,49 bij bol.com, ja
Oh fuck.. Sinds wanneer bestaat er een HL2 boekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waar vind jij die? Ik zie alleen de volgende staan:
Half Life 2
2-3 werkdagen
PC | CD-ROM | Vivendi / Sierra | 2005
bol.com prijs: ¤ 49,99
Half Life 2 Collector's Edition (Op=Op)
Op werkdagen voor 14.30 uur besteld, morgen in huis
PC | DVD-ROM | Vivendi / Sierra | 2004
Adviesprijs: ¤ 67,99
bol.com prijs: ¤ 39,99
Geforce 6800 GTquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
vette videokaart, DD. netjes die kill/killed verhouding daar ook
wtf heb je een ander model geinstalleerd ofzo, heb er wel meer van gehoord maar heb geen idee hoe het komt. Kan je toch het beste vragen op het steamforum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef Xinouth het volgende:
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b361/Xinouth/ctsourcemini.jpg]afbeelding][/URL]
Zo zie ik de CT soms..Ene keer wel andere keer niet..
Iemand een idee hoe het komt en wat ik kan doen zodat ik dit nooit meer krijg?
Dat zag ik ook al ja. Het is vreemd want een vriend van mij had HL2 een maand of 2 geleden gekocht bij bol.com en toen kostte die daar iets van 35-40 euro. Beetje vreemd dus dat 'ie nu weer terug is naar de oude prijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:25 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Oh fuck.. Sinds wanneer bestaat er een HL2 boek
Die prijzen van jou kloppen dus![]()
Wel btje vaag dat ze die collector's edition voor minder verkopen dan de normale versie (of mis ik nu weer iets?)
zal wel een aanbieding zijn geweest ofzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al ja. Het is vreemd want een vriend van mij had HL2 een maand of 2 geleden gekocht bij bol.com en toen kostte die daar iets van 35-40 euro. Beetje vreemd dus dat 'ie nu weer terug is naar de oude prijs
ik: http://games.xs4all.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie heeft de IP's van alle CS:S servers van XS4ALL voor me?
ook last van.. maar volgens mij klopt dat wel.. soor en met instelling van de admin tegen teamkill ofzo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef Xinouth het volgende:
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b361/Xinouth/ctsourcemini.jpg]afbeelding][/URL]
Zo zie ik de CT soms..Ene keer wel andere keer niet..
Iemand een idee hoe het komt en wat ik kan doen zodat ik dit nooit meer krijg?
Ben jij de echtequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nog steeds me wachtwoord niet
?quote:
Deze heb ik ook in me autoexec, verschikkelijk die servers met al die soundsquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Sorry kheb het al
cl_downloadfilter "nosounds"
Misschien mail je naar het verkeerde adres van Steam? En worden ze daar zo enorm moe ervan, dat ze gewoon niet reageren?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
?
Ik heb steam al 2x gemaild met de vraag of ze me password kunnen mailen
en daarbioj gezegt dat ik bij me secret question zoiets in heb gevuld als *wafecszdfcsxczsas* (ja dom ik weet het)
En daar bij nog 's me serial nummer van HL2
Maar nog steeds geen antwoord
support@steampowered.comquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef Hammet het volgende:
[..]
Misschien mail je naar het verkeerde adres van Steam? En worden ze daar zo enorm moe ervan, dat ze gewoon niet reageren?
Heb je hier trouwens al eens gekeken?
Daarom wilde ik deze command ook erg graag wetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:48 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in me autoexec, verschikkelijk die servers met al die sounds
De echte Max Westermanquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
?
Ik heb steam al 2x gemaild met de vraag of ze me password kunnen mailen
en daarbioj gezegt dat ik bij me secret question zoiets in heb gevuld als *wafecszdfcsxczsas* (ja dom ik weet het)
En daar bij nog 's me serial nummer van HL2
Maar nog steeds geen antwoord
Dus toch het goede emailadres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo valve is zo aardig geweest om me een nieuw password te maken
Na lang zeuren
Dat is een fijne pingquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb de hele tijd een ping van 5, Gister werd ik op een server uitgemaakt voor ping hacker?!
Net op een server gespeeld waar bij veel mensen de ping 5 was
Mijne was zelf's tot 2 en 3 gezakt
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/7510/dedust00019jl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/6999/dedust00022ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zuig ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een fijne ping. Zeg maar als je 1 on 1 dust wil doen
![]()
ik suck, maar toch
Ik ga nu ff douchenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer heb je tijd?
Dat is geen ping maar latency. Latency op het scorebord zegt niks. Type maar eens ping in de console (of net_graph 3)quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb de hele tijd een ping van 5, Gister werd ik op een server uitgemaakt voor ping hacker?!
Net op een server gespeeld waar bij veel mensen de ping 5 was
Mijne was zelf's tot 2 en 3 gezakt
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/7510/dedust00019jl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/6999/dedust00022ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
krakelingen zuigen: Als je admin wilt worden moet je lappen! lol... je offert je tijd op en daarvoor willen ze geld zien! whahahaahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gewoon public server ik ben hier : Krakelingen : 84.244.130.184:27045
Ik speel onder de naam Killer_Bee
Ik moet ook weer even wennen. Ik spray nu een beetje te veel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik speel het ook weer sinds een tijdje, ik ben er alleen niet zo goed in
Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef rudedeltadude het volgende:
gaan we ff met zun allen op een dust server spelen?
ja dus?quote:
kom maar op!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef McGilles het volgende:
Speel ook geregeld nog CS:S, maar als je ziet wat voor soort mensen er lopen, echt 95% zit met allemaal stoere clan en nicknames maar schieten ho maar, alleen maar een beetje sprayen en campen...
Gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:27 schreef nlboy het volgende:
Ik heb de server toegevoegd bij mijn favorieten, kom binnenkort wel even langs.
Uhuh, AWP-en vanaf dat betonnen muurtje naast het dak is echt monsterlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Ericjuh het volgende:
ik speelde hem net.. hij is idd gaaf ja!
alhoewel terrorist toch een streepje voor heeft bij die map!
in het huis kun je door een raam schieten terwijl raam niet kapot gaat!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uhuh, AWP-en vanaf dat betonnen muurtje naast het dak is echt monsterlijkToo easy
De eerste map waar mijn videokaart een beetje moeite mee heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef VrijeVal het volgende:
cs_militia is gaaf:D
htf-clan.net dust2 only....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Noem maar een server waar je geregeld speelt dan kom ik een keer een kijkje nemen
welke xs4ALL?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef nlboy het volgende:
Ik zit vaak op XS4ALL. Trouwens als iemand Xfire heeft, mijn nick bij Xfire: Nlboy.
Sinds de laatste update crashed m'n CSS wel irritant vaak, meestal bij het einde van de map of het afsluiten van de game.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Klopt, HDR is leuk voor de eye-candy, maar performance (spelen én framerate) gaat er flink op achteruit. Hm, mijn PC crasht trouwens steeds op CS:S nu, moet nog even kijken waar het aan ligt.
dit is trouwens ook wel een fijne server :quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef nlboy het volgende:
Ik zit vaak op XS4ALL. Trouwens als iemand Xfire heeft, mijn nick bij Xfire: Nlboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |