Waar ?quote:
Hmm let eens op je crosshair en hoe die terug klein wordt als je sprayed ? Dat is op 40 fps dus niet te doen he.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:42 schreef Ipho het volgende:
Ik speel met 80 fps, merk wel verschil onder de 40 maar daar boven zeker niet!
Gewoon heel steam verwijderen incl. de map die overblijft en opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:03 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik Counter Strike Source verwijderen?
Ik heb mijn CSS helemaal veranderd ( door skins en dergelijke ) en ik vind er nu geen zak meer aan.
Mijn vraag: Hoe kan ik Counter Strike: Source verwijderen zodat ik de normale instellingen heb ( dus geen gedownloade skins en Fushion Packs ) ??
Of kan iemand vertellen hoe ik de weapon skins, radio sounds, weapon sounds etc. weer normaal krijg ....
Een hopenloze Counter Striker
heb je xfire? wil wel keer tegen je spelen1quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Frederiqueske het volgende:
ik speel het pas een paar weken nu![]()
Een soort MSN maar dan voor Games. Als jij speelt op een server dan kan een 'vriend' van jou jou zo volgen en dan ook spelen op die server waar jij dan speelt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:27 schreef Frederiqueske het volgende:
wat is xfire???
jaaaa jij wil gewoon tegen mij spelen omdat je dan kan winnen zeker???quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je xfire? wil wel keer tegen je spelen1
hierquote:
keb jou d'r al lang instaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef nlboy het volgende:
Ik speel het nog af en toe.Zolang het maar de_dust2 of cs_militia is. Mijn Xfire is: nlboy
Vaag ik zie jou hier niet staan. Wat is je nick ookalweer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb jou d'r al lang instaanjij bent nooit online!
kijk maar even.. je ziet vanzelf wel wanneer ik speel (of ik zie wanneer jij speelt) kun je zo conenctenquote:dus kweet nog nie of ik ga spelen dan
mmm ik zie je ook niet... en ikw eet zeker dat ik je heb toegevoegd..quote:Vaag ik zie jou hier niet staan. Wat is je nick ookalweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |