Dit heel paasweekend bedoel je.quote:Op maandag 17 april 2006 17:50 schreef Ericjuh het volgende:
wat is css soms een fucking frustrerend spel!!
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
wat is trouwens max fps wat css ongeveer levert... ik krijg em niet hoger als 65 met max graphics settings terwijl dat met Enemy Territory 170 was....
trouwens na 2 jaar getrickjumped te hebben op een Q3 engine ken ik niet egt zegge dat fps wat uitmaakt bij css, de engine is niet egt gebouwd om je movement drastisch te versnellen.......
geen id eigenlijk bij css, je zal wel gelijk kunne hebben.....quote:Op maandag 17 april 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.
ik zit meestal rond de 40
dat merk je zeer goed orquote:Op maandag 17 april 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.
ik zit meestal rond de 40
dat mag jij mij uit gaan leggen.. het menselijk oog ziet boven de 35 FPS geen verschil meer... veel games zoals GTA VC e.d. hebben een max framerate op 25 FPSquote:
Ik merk toch wel degelijk verschil of ik een framerate van 60 of 100 heb, draai maar eens een rondje dan zie wat ik bedoel. Overigens bestaan 40Hz TFT's niet, en werken met een refreshrate van 60Hz of 75Hz. En ook dat is niet interessant aangezien het om de responstijd van je TFT gaat.quote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat mag jij mij uit gaan leggen.. het menselijk oog ziet boven de 35 FPS geen verschil meer... veel games zoals GTA VC e.d. hebben een max framerate op 25 FPS
en als je een TFT monitor hebt kom je niet boven de 40 FPS uit omdat je monitor het niet aankan
dus als je je zaakjes eerst eens onderbouwt voor je begint tegen te sputteren
heb even gechecked en je hebt idd gelijk... nieuwe tft's zijn ong. 70hz. dit maakt wel uit.quote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik merk toch wel degelijk verschil of ik een framerate van 60 of 100 heb, draai maar eens een rondje dan zie wat ik bedoel. Overigens bestaan 40Hz TFT's niet, en werken met een refreshrate van 60Hz of 75Hz. En ook dat is niet interessant aangezien het om de responstijd van je TFT gaat.
Toch gek dan dat ik het spel niet lekker meer vind spelen met HDR aan op gem. 90 fps en hij op 140 fps zonder HDR toch visueel een heel stuk soepeler loopt. Oh ja m'n monitor staat op 85Hz.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb even gechecked en je hebt idd gelijk... nieuwe tft's zijn ong. 70hz. dit maakt wel uit.
de responstijd is de tijd dat je monitor er over doet om het beeld op te bouwen. ook al zou je 100 fps draaien ... je krijgt er nooit meer dan 70 uit een 70 hz monitor.
tsja ik heb geen klachten over hoe het spel looptquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Toch gek dan dat ik het spel niet lekker meer vind spelen met HDR aan op gem. 90 fps en hij op 140 fps zonder HDR toch visueel een heel stuk soepeler loopt. Oh ja m'n monitor staat op 85Hz.
alleen als je geen drops hebt in je framerate.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef McGilles het volgende:
Ik speel met zo'n 120fps, maar onder de 35 ga je pas merken dat ie niet soepel loopt!
Sommige maps merk je gewoon dat er iets niet goed zit! Dan loopt het gewoon niet zo soepelquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef alsem het volgende:
[..]
alleen als je geen drops hebt in je framerate.
Hehe same herequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:43 schreef Ericjuh het volgende:
mij maakt FPS niks uit.. ik blijf ze gewoon neer maaien!
Mwah moet eerlijk zijn dat ik daar weinig van merk met mijn x800xt-pe, eigelijk helemaal niet, met 20+man in de dust nogsteeds altijd boven de 35fps voor zover ik het doorhad.quote:
Als ik met zo'n kaart onder de 35 fps zou halen zou ik hem direct terugbrengen, mag ook niet anders!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mwah moet eerlijk zijn dat ik daar weinig van merk met mijn x800xt-pe, eigelijk helemaal niet, met 20+man in de dust nogsteeds altijd boven de 35fps voor zover ik het doorhad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |