SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er resten mij een paar vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand deze gezien? Iemand die enig idee heeft waar ik het over heb?
[ Bericht 3% gewijzigd door FremantleDockers op 19-01-2005 01:52:57 ]<enter signature>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder was de film ook mooi in beeld gebracht en de muziek (vooral bij de aftiteling) was ook goed..tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Er resten mij een paar vragen:Ik heb 'm gisteren gezien, niet alles begrepen dus wat nagelezen op IMDb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand deze gezien? Iemand die enig idee heeft waar ik het over heb?
Naast alle bagger stonden er wel wat interessante interpretaties, ik blijk ook wel wat te hebben gemist hier en daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk was dit niet echt mijn soort film denk ik, goed in elkaar gezet en mooi uitgevoerd, maar soms wat te traag en uit mezelf had ik lang niet alle antwoorden gevonden.The short weekend begins with longing...
Daarom vind ik dit een slechte film.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef California het volgende:
maar soms wat te traag en uit mezelf had ik lang niet alle antwoorden gevonden.
Misschien moet je het anders zien. Bij een Lynch begrijp ik er ook geen bal van, maar dan heb ik wel het idee dat Lynch zelf weet waarmee hij bezig is. Bij deze film niet. Ik kreeg steeds het gevoel dat die regisseur maar wat zat aan te modderen, een hoop ideetjes door elkaar heeft gehusseld en hoopte dat sommige mensen het misschien zó ver zouden zoeken dat ze zowaar een verband konden ontdekken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:13 schreef BJB het volgende:
Alsof een film valt of staat bij het plot?
Spanning?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef BJB het volgende:
Het is een film die gaat over het bovennatuurlijke, dan doet een volledig sluitend verhaal alleen maar af aan de opgebouwde spanning en mystiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |