Wat wordt er bedoeld met dat /62? Mijn Up Series is ook al 22 dagen geleden verzonden namelijk.quote:
020-7950061 en 020-7950062quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:39 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met dat /62? Mijn Up Series is ook al 22 dagen geleden verzonden namelijk..
Ik ook zou dat geile dvdpacific wel weer wezen.......quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Jullie kunnen tenminste nog dvd's bestellen, ook al heb je gezeur met de douane.
Ik krijg net een brief dat mijn creditcard geblokkeerd is omdat ze fraude vermoeden. Maar ze kunnen niet zeggen waar dat nou op gebaseerd is en er zijn ook geen vreemde afrekeningen gevonden.
Nou goed, better save than sorry, maar toch vreemd.![]()
Ik kreeg vandaag ook een verhaal over een arrestatie in de VS en dat onder andere mijn creditcard gegevens bij hem gevonden zijn. Ik denk inderdaad aan dvdpacific. Buiten dvdpacific kan het amazon of bn.com zijn maar die acht ik minder slordig met de gegevens. Kaart geblokkeerd en ik krijg met een week of twee een nieuwe kaart. Zo kan je ook bezuinigen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:44 schreef AntiChrist het volgende:
Ik ook zou dat geile dvdpacific wel weer wezen.......
Ach wat is fraude, m'n laatste bestelling bedroeg 127 dollar, bedrag op de doos was 17 dollar...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ook een verhaal over een arrestatie in de VS en dat onder andere mijn creditcard gegevens bij hem gevonden zijn. Ik denk inderdaad aan dvdpacific.
Ik heb hetzelfde. Wel lullig, want dan krijg je een nieuwe bankpas en een nieuwe pincode.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Jullie kunnen tenminste nog dvd's bestellen, ook al heb je gezeur met de douane.
Ik krijg net een brief dat mijn creditcard geblokkeerd is omdat ze fraude vermoeden. Maar ze kunnen niet zeggen waar dat nou op gebaseerd is en er zijn ook geen vreemde afrekeningen gevonden.
Nou goed, better save than sorry, maar toch vreemd.![]()
Deze uitgave?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou zag ik vandaag een advertentie dat G.O.R.A. op DVD verkrijgbaar is...
Nee, deze uitgave. Zag ik vanmiddag nog staan in de 3 voor 33 bij de frs hier (nijmegen). Is het wat? Heb altijd zo'n raar idee bij turkse films... moet ik aan star wars remakes enzo denken...quote:
FNAC (Belgische keten).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:43 schreef FremantleDockers het volgende:
He, waar komt die box vandaan? Best aardige titels! (focus en hurlyburly zijn zelfs erg goed!)
dat is ie zeker die van mij zit ook nog steeds half in het plasticquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:45 schreef kinky_queen het volgende:
Hij is te mooi om uit te pakken
[afbeelding]
Ik ga er een condoom omheen doen, dan blijft hij stofvrijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:22 schreef AntiChrist het volgende:
dat is ie zeker die van mij zit ook nog steeds half in het plastic
Ik vind deze eigenlijk mooier, afgezien dan van REGIE REMY BELVAUX, 16, DVD Etcquote:
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef kinky_queen het volgende:
ps, ga die film eens zien man! Dit is werkelijk film in de juiste zin van het woord
![]()
Tsssquote:
Ik spreek je nog wel als hij eerdaags in het 'op welke dvd bestellingen...' topique staat, met jouw naam erbovenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:59 schreef Hare het volgende:
Tsss
Grapjas
trouwens wel goedkoop deze criterion!
Dat zal anders nog wel een tijdje duren hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als hij eerdaags in het 'op welke dvd bestellingen...' topique staat, met jouw naam erboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |