hoe is de beeldkwaliteit van die dvd???quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Bij de FRS (3voor33).
[afbeelding]
En de derde dvd was voor iemand anders, dus daarom maar twee dvd's hier.
Ik zal het straks even bekijken als ik thuis ben. Ik ben nu druk aan het werk (quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe is de beeldkwaliteit van die dvd???
De beeldkwaliteit is, zo ver ik kan zien, erg goed. Heel scherp beeld. En gelukkig geen ingebrande ondertitels of zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe is de beeldkwaliteit van die dvd???
van dvdforum zeker ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:55 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag binnen Dogville Limited Edition + Poster (Koreaanse uitgave)
[afbeelding]
plaatje wijkt af maar deze leek het meest erop
iig goed dat t scherp beeld isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:00 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit is, zo ver ik kan zien, erg goed. Heel scherp beeld. En gelukkig geen ingebrande ondertitels of zo.
Ik weet niet of het de juiste beeldverhouding is (op www.dvdcompare.net hebben ze het over wat verschillen tussen de regio's), maar ik ben iig tevreden.
Alleen een Making Of en wat trailers. Stelt niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
iig goed dat t scherp beeld is
en qua extra`s??
kweet t: ik ben lastig![]()
ok dan. ik dank U hartelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Alleen een Making Of en wat trailers. Stelt niet zoveel voor.
Als je gewoon de beste versie wilt kun je waarschijnlijk toch het beste voor de Koreaanse 2dvd versie gaan.
Bij de FRS? Ik zie hem niet?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Bij de FRS (3voor33).
[afbeelding]
[afbeelding]
En de derde dvd was voor iemand anders, dus daarom maar twee dvd's hier.
ik heb hem bij vanleest gehaald vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bij de FRS? Ik zie hem niet?
Ik wil hem ook ...
-edit-
Sympathy for mr. vengeance gaat mijn vraag over
Grr.. online doen ze in ieder geval niet meer.. (uitverkocht)quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem bij vanleest gehaald vandaag
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=655837quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bij de FRS? Ik zie hem niet?
Ik wil hem ook ...
-edit-
Sympathy for mr. vengeance gaat mijn vraag over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |