pfff heb je hem nog niet??......quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:39 schreef kinky_queen het volgende:
is die REQUIEM FOR A DREAM soms gratis of zo?
zo ja, waar?
![]()
na kortingen voor 2,99 bij cd-wow.net (was een tijdje geleden zelfs voor 0,99 te krijgen)quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:39 schreef kinky_queen het volgende:
is die REQUIEM FOR A DREAM soms gratis of zo?
zo ja, waar?
![]()
Wat een lelijke coverquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:01 schreef Durbin het volgende:
Krijg net een mailtje dat de volgende dvd thuis ligt :
[afbeelding]
Bij thuiskomst blijkt het ook een andere cover te zijn.quote:
Een stuk beter inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Bij thuiskomst blijkt het ook een andere cover te zijn.
[afbeelding]
Die heb ik twee dagen geleden gezien. Erg interessante docu.quote:
idd niet zo mooiquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Bij thuiskomst blijkt het ook een andere cover te zijn.
[afbeelding]
R3 is mooier maar bevat alleen de film helaas, en voor de prijs waar ik deze voor had is het nog wel de moeite waard om te houden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:22 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Versie met beste beeldkwaliteit![]()
[afbeelding]
Doe deze denk ik maar weer weg nadat ik de extra's heb gezien, de R3 is tig keer mooier![]()
Maar de extra's bij deze R1 zijn niet al te positief ontvangen in de reviews, dus zo veel bijzonders is het niet. En twee versies van dezelfde film hebben vind ik een beetje overdreven, dus gaat deze uiteindelijk toch echt wegquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
R3 is mooier maar bevat alleen de film helaas, en voor de prijs waar ik deze voor had is het nog wel de moeite waard om te houden.
de R1? zo ja: hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:15 schreef fratsman het volgende:
En mezelf deze cadeau gedaan.
[afbeelding]
Nee, gewone R2 bij Van Leest. Ik kon alleen geen fatsoenlijk Nederlands plaatje vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de R1? zo ja: hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?
ah okquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, gewone R2 bij Van Leest. Ik kon alleen geen fatsoenlijk Nederlands plaatje vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |