worden die ook geen snappers genoemd? of is dit weer iets anders?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:27 schreef FremantleDockers het volgende:
Een doosje van gevouwen karton, waarin dan een plat stuk plastic geplakt is waar de disc in vast zit. DIt in tegenstelling tot de normale dvd-hoesjes (zo'n plastic openklap ding), die keep-cases genoemd worden.
wat is dat voor een box? ziet er goed uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:08 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Supermooi! En ze hebben me er per ongeluk twee opgestuurd..
Het pre-film werk (clips, reclames, korte films) van Michel Gondry, Spike Jonze en Chris Cunningham. Met drie mooie boekjes, een poster en een vierde bonus-disc.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat is dat voor een box? ziet er goed uit
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:34 schreef Little_Meanie het volgende:
Bestaan er nog andere "giftboxsets" dan deze hier onderaan?
Verkoop je die tweede toevallig?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:04 schreef Sai het volgende:
[..]
Het pre-film werk (clips, reclames, korte films) van Michel Gondry, Spike Jonze en Chris Cunningham. Met drie mooie boekjes, een poster en een vierde bonus-disc..
Ah, ik zie erg veel creativiteit bij het ontwerpen van de diverse covers.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:05 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Waren alle covers maar zoquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, ik zie erg veel creativiteit bij het ontwerpen van de diverse covers.![]()
quote:Quick Robin give me the Shark Repelling BatGas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |