Ik ben er al van bewust dat ik elke dvd die ik koop goedkoper kan kopen op internet. Maar ik begin er gewoon niet aan om via internet te kopen.. redenen:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wil je goeie mood niet temperen, maar beide edities zijn/waren voor een totaal van 14 euro bij cdwow te bestellen
voor het geld dat je in nederland aan die 2 a 3 dvd's kwijtbent, kan je er in het buitenland weer veel meer bestellenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er al van bewust dat ik elke dvd die ik koop goedkoper kan kopen op internet. Maar ik begin er gewoon niet aan om via internet te kopen.. redenen:
1) Ik heb geen creditcard en wil er ook geen aanschaffen (cd-wow geen nodig, dat weet ik..)
2) Als ik via internet ga beginnen met kopen, dan ga ik er zoooo veel kopen die ik allemaal wil hebben en zo, dat ik echt gewoon niet meer kan leven. Ik ben eindelijk dvd verslaafd af (voor mij is verslaafd toen ik per maand minimaal 8 á 10 dvd's kocht en zo 200 euro neerlegde) en nu maar gemiddeld 2 á 3.
Maar bedankt voor de tip Hare
3quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:22 schreef California het volgende:
[..]
Daar had ik ook voor gemaild. Weet jij hoeveel ze er weggaven?
Oei, nou ja dan eet je de rest van de week toch gewoon niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef Gorro het volgende:
Voor het astronomische bedrag van 5,74 euro.
Nee, ook maar 1 disc. Erg vreemd aangezien er zelfs op het hoesje staat dat het 2 discs zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:55 schreef FremantleDockers het volgende:
k00s:
Heb jij bij deze wel 2 discs in Rashomon? Bij mij zit er alleen de tweede disc in, en het is zelfs maar een 1disc-keepcase!
[afbeelding]
Hmm. Dan zal ik me moeten troosten met de gedachte dat er alleen maar de films inzitten, i.t.t die vorige box waar 4 2-disc edities inzatenquote:
Het is wel disc 1, dus met de film zelf. Heb koreandvds er nog geen mail over gestuurd, zal ik vanavond eens even doen. Heb jij ze er wel al over gemaild?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:16 schreef FremantleDockers het volgende:
Maar weet je dan zeker dat het niet de disc 2 is? Dus dat je die hele film helegaar niet hebt!
Heb jij koreandvds daarover gemaild?
Ik wel ja, te meer omdat ik dacht dat ik alleen disc 2 had. Op de hoes staat disc 1: film, disc 2: the films of Akira Kurosawa (docu). Op de schijf zelf staat weer the films of Akira Kurosawa, dus ik dacht dat dat disc 2 was. Maar bij afspelen bleek het toch de film te zijn. Scheelt weer gedonder! Desalnietemin is de mail al weg, maar dat geeft niet want ik wil wel eens weten hoe dat nou zit met die tweede disc...!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:37 schreef k00s het volgende:
[..]
Het is wel disc 1, dus met de film zelf. Heb koreandvds er nog geen mail over gestuurd, zal ik vanavond eens even doen. Heb jij ze er wel al over gemaild?
Geilquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:51 schreef FremantleDockers het volgende:
En die kwam vandaag binnen samen met
[afbeelding]
Hehe.. ik kreeg vandaag een pakketje met de volgende 4 dvd's :quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:51 schreef FremantleDockers het volgende:
ontopic, het gaat dus hier over:
[afbeelding]
En die kwam vandaag binnen samen met
[afbeelding]
Vandaar de witte vlekken erop! (en terwijl die van Durbin nog schoon is...)quote:
lekker makkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:50 schreef Durbin het volgende:
[afbeelding]
Alleen is deze laatste Franstalig, met alleen Koreaanse ondertiteling.. Hmm..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |