Deze uitgave?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou zag ik vandaag een advertentie dat G.O.R.A. op DVD verkrijgbaar is...
Nee, deze uitgave. Zag ik vanmiddag nog staan in de 3 voor 33 bij de frs hier (nijmegen). Is het wat? Heb altijd zo'n raar idee bij turkse films... moet ik aan star wars remakes enzo denken...quote:
FNAC (Belgische keten).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:43 schreef FremantleDockers het volgende:
He, waar komt die box vandaan? Best aardige titels! (focus en hurlyburly zijn zelfs erg goed!)
dat is ie zeker die van mij zit ook nog steeds half in het plasticquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:45 schreef kinky_queen het volgende:
Hij is te mooi om uit te pakken
[afbeelding]
Ik ga er een condoom omheen doen, dan blijft hij stofvrijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:22 schreef AntiChrist het volgende:
dat is ie zeker die van mij zit ook nog steeds half in het plastic
Ik vind deze eigenlijk mooier, afgezien dan van REGIE REMY BELVAUX, 16, DVD Etcquote:
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef kinky_queen het volgende:
ps, ga die film eens zien man! Dit is werkelijk film in de juiste zin van het woord
![]()
Tsssquote:
Ik spreek je nog wel als hij eerdaags in het 'op welke dvd bestellingen...' topique staat, met jouw naam erbovenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:59 schreef Hare het volgende:
Tsss
Grapjas
trouwens wel goedkoop deze criterion!
Dat zal anders nog wel een tijdje duren hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als hij eerdaags in het 'op welke dvd bestellingen...' topique staat, met jouw naam erboven
kijk, now we`re talkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |