Ik kan hem nu niet meer openen via underground 2. Nu is het een DAT bestand.. Is hier een oplossing voor?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb die twee dragraces gedaan. Je moet nu alleen je wagen nog naar een 6-ster wagen pimpen om een cover te krijgen en dan nog 1 URL race en dan heb je stage 4 afgerond en ga je naar stage 5.
Raar. Bij mij ziet er nog gewoon uit als het standaard savebestand. Misschien dat je kan proberen om het .dat weg te halen. En mocht dat niet werken dan moet je je oude savestand er weer overheen zetten. Die dragraces kan je eventueel altijd nog later doen. Die zijn niet noodzakelijk om naar de volgende stage te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Promoth het volgende:
[..]
Ik kan hem nu niet meer openen via underground 2. Nu is het een DAT bestand.. Is hier een oplossing voor?
Hoelang heb jij over die 2 races gedaan? 5 minuten?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb die twee dragraces gedaan. Je moet nu alleen je wagen nog naar een 6-ster wagen pimpen om een cover te krijgen en dan nog 1 URL race en dan heb je stage 4 afgerond en ga je naar stage 5.
Minuutje of 10. Ik heb ze wel een aantal keer moeten doen. Bij de tweede kon ik goed gebruik maken van de slipstream van een tegenstander om hem zo ongeveer 150 meter voor de finish te passerenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoelang heb jij over die 2 races gedaan? 5 minuten?
Yup, bij fotosessie op pijl omlaagquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Promoth het volgende:
Kun je trouwens ook je kofferbak open doen?
trouwens, waar is die fotosessie???quote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En je motorkap pijl omhoog en deuren je <- en -> toets
ehhh fotosessies krijg je toch automatisch op je map te zien??quote:
Je kan outruns doen. En misschien dat je sommige races van de world map nog een keer kan doen, maar ik weet niet of je er dan geld voor krijgt. En er ligt ook nog weleens geld langs de weg dus je zou ook dat kunnen proberen te verzamelen. Dan heb je ook al vrij snel 200 bijelkaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef Promoth het volgende:
ah zie het al, maar moet eerst geld verdienen. moet nog 200 krijgen, maar heb geen andere straat racers meer in de buurt. wat kan ik doen om 200 te krijgen
Zijn van die oranje driehoekjes op je map. Dat zijn andere wagens die je kan uitdagen. Via de outruns kan je ook uniques verzamelen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef Promoth het volgende:
oke thanx, maar wat en waar zijn die outruns eigenlijks?
Je moet een ster krijgen, en dat zie je op je mapquote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef Promoth het volgende:
Waar is dat fotogedoe waar je dus je wagen kan bekijken, zoals kofferbak, deuren motorkap enzovoort????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |