Of hij moet nog wat aan zijn auto veranderen om een 10* auto te krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2005 07:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
euhmm van die gasten eruit gaan rijden, dus gewoon gaan challangen
een stuk of 10? keer winnen?ik weet niet
Had ik al geprobeerd, maar heb geen geld meer over om nog de turbo er bij te kopen. En verder krijg ik ook geen geld meer binnen. En ook die andere racers zijn niet meer aanwezig in de stad.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef Mr.G het volgende:
Perfect shift momenten dan zou het moeten lukken.
Anders zou ik uit pure frustratie een nieuwe standaard snellere auto kopen, daar alle snelle zooi in gooien.
Rij anders door de stad en zoek naar geldquote:Op maandag 23 mei 2005 08:04 schreef Promoth het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd, maar heb geen geld meer over om nog de turbo er bij te kopen. En verder krijg ik ook geen geld meer binnen. En ook die andere racers zijn niet meer aanwezig in de stad.
Dan is het inderdaad mooi, als je een goede subwoofer hebtquote:Op maandag 23 mei 2005 10:00 schreef Venco16 het volgende:
Denk een blad of fotograaf gemist ofzo. Van outruns komt er volgens mij niks bij.....
Soundtracks van NFSU2 zijn idd..wel..stoer. Vooral de eerste paar. Lekkere Bas![]()
Hmm. Zijn er nog wel van die driehoeken (tegenstanders) te zien ?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:42 schreef Promoth het volgende:
Het enige wat ik nog in mijn map heb zitten zijn de gekleurde rondjes van de shops. Geen fotograven enzo meer.
Dan ben ik bang dat je overnieuw kan/mag beginnenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:49 schreef Promoth het volgende:
nee
Was maar een tipquote:Op maandag 23 mei 2005 10:57 schreef Promoth het volgende:
nee dat gaat niet lukken, (na al die uren) zit nu op de 60 % en moet nog 2 drags doen, die mogen de boel niet verzieken!!
C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Promoth het volgende:
waar worden eigenlijks alle saves in opgeslagen? in welke map??
Het is mogelijk om 100% te halen. Het is mij een keer gelukt.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Viperdesign het volgende:
Vraagje: Kun je eigenlijk wel 100% halen? Ik heb alles gedaan wat ik kon vinden maar ik zit nog steeds op 63% oid.
Je mag je savegame wel naar mij mailen. Dan wil ik het wel eens proberen. Nou wil ik niet zeggen dat mij het gaat lukken, maar het is ook weer zo zonde om overnieuw te beginnen als je al zo ver bent.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:12 schreef Promoth het volgende:
mmm vaag, ik ben nu op de 60 %, maar ik begin ermee overnieuw, ik zit namelijk helemaal vast. Ik kan de drags niet redden met mijn auto en heb geen geld meer om een andere auto te kopen en alles er in te gooien
In je *:\Documents and Settings\Uw gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Promoth het volgende:
waar worden eigenlijks alle saves in opgeslagen? in welke map??
Heb je ook alle SUV races gedaan? en je SUV helemaal geupgradequote:Op donderdag 14 april 2005 09:32 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren de worldmap afgemaakt.
Maar sta nu op 97%.
Waar haal ik die ander 3 % vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |