orgi kijk in je mailquote:Lizzy’s vogeltje is dood
Dat zou wel heel toevallig zijn.. Ik hoop Gerda Havertong. Ik vind haar wel uitermate geschikt voor die rol. Gerda Havertong kan je kennen uit sesamstraat daar speelde zij tante Gerdaquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd wie Kyra's moeder gaat spelen... actrice Maud Loth misschien? Zij speelde samen met Jack Monkau (Marlon Isarin) in GTST als de ouders (Frenk & Tracey) van Arthur Peters... en ze waren ook allebei te zien in Vrouwenvleugel. Maud Loth is voor het laatst gesignaleerd in de telefilm 'Loverboy'.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:47 schreef haagse_elfje het volgende:
@ Iwan heb jij voorspellende gaves?
dit las ik in de tvfilm vooruitzicht van 4-02
[ quote ] Lizzy's vogeltje is dood [ /quote ]
quote:Antonie Kamerling in ONM!
Het gonst momenteel van de geruchten rond acteur Antonie Kamerling. Gaat hij echt in ONM spelen? Of is het allemaal maar geroddel? Wij hebben het enige juiste antwoord voor je: het is waar.
ONM krijgt er een nieuwe ster bij in de vorm van een oude soaprot. Antonie Kamerling komt het ONM-team versterken. Antonie leerden we kennen als Peter Kelder in GTST. Na ruim tien jaar maakt hij zijn soaprentree en is hij vanaf de lente te zien als onderdeel van de ONM-cast.
Over zijn rol liet Antonie in De Telegraaf weten: ‘Het is iemand die anderen onder zijn invloed probeert te krijgen. Een machtswellusteling zeg maar.’ Op wie hij precies invloed wil krijgen en waarom? Dat zie je over een paar weken in ONM!
BRON: Yorin
die ook met een gigantisch ego en kapsones rond loopt....quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
eindelijk weer eens iemand die kan acteren![]()
Jah maar als je op kyra's pagina kijkt kun je ook op Bram klikken. dus ik denk dat die pagina's wel online blijven.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zag net dat Yorin de biografieënpagina heeft opgeschoond...
Maar de pagina's van Claire, Ellen en Bram staan er nog wel op.![]()
neuh, het klinkt idd. meer als Sid zoals Iwan zeiquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:45 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar zijn rol in ONM, het lijkt inderdaad in een soort Arthur stijl te zijn gegoten, hellaas is er maar een iemand die dat echt goed kon spelen en dat was Hidde Maas....
wie weet voor een toekomstige comeback van Ellen en Bram....quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zag net dat Yorin de biografieënpagina heeft opgeschoond...
Maar de pagina's van Claire, Ellen en Bram staan er nog wel op.![]()
Sid dat lijkt ook er ook idd veel op, ik denk niet dat hij Sid kan evenarenquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:16 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, het klinkt idd. meer als Sid zoals Iwan zei
week 16 -- dan werken ze dus 3 maanden vooruit
komt ie Tanja Jess aflossen
zij heeft toch niet ook geroepen dat haar rol leuk was he?:)
Not yet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:25 schreef Svensational het volgende:
Is yolanthe er al?
Volgens mij pas morgenquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:25 schreef Svensational het volgende:
Is yolanthe er al?
blijkbaar zijn ze zelf ook nogal geschrokken van het niveau van de nieuwkomersquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Antonie Kamerling (RTL Boulevard, WO. 19-01-2005)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |