ik denk het ook, als je kijkt hoe de Brazilië lijn tot nu toe is, heb ik niet al teveel hoop op iets hogers...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Italië-verhaallijn van hoger niveau is... maar ik vrees dat het toch Pista! of Snowfever wordt.![]()
spreek cursus nemen! Ze spreekt nu een btje amsterdams met soms lijkt het wel haags doorelkaar en dat is een hele foutequote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Yvonne Hulst nog voor ons in petto heeft.
Het is idd een zeldzaamheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:38 schreef haagse_elfje het volgende:
mooi zijn en goed kunnen acteren....is dat niet teveel gevraagd...
ik weet het, ik heb snow fever moeten aanzienquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Over Snowfever gesproken... Yolanthe speelt hierin de rol van Barbara.
ja, ze moet ook een beetje oppassen dat haar karakter geen typetje wordt... maar tot nu toe heb ik alleen maar lof voor haar scènes met Bettina.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:40 schreef haagse_elfje het volgende:
spreek cursus nemen! Ze spreekt nu een btje amsterdams met soms lijkt het wel haags doorelkaar en dat is een hele foutecombi!
ik ook, ik had het echt niet verwacht ik was best wel negatief over haar. In GTST vond ik alleen dat rebelse in het begin "leuk" later vond ik haar echt vreselijk. Ze doet echt goed haar best en het samenspel is mooi om te zien het loopt mooi in elkaar over en ze zijn opelkaar ingespeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ja, ze moet ook een beetje oppassen dat haar karakter geen typetje wordt... maar tot nu toe heb ik alleen maar lof voor haar scènes met Bettina.![]()
Ik heb de film pas gedownload (nog niet gekeken), maar zo te horen is ie zelfs het downloaden niet waard.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:41 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet het, ik heb snow fever moeten aanzien![]()
de kleine rol die ze had was echt te danken aan haar looks want het acteren daar was echt niets
![]()
![]()
laat ik maar over de rest van de film maar zwijgen, costa in de sneeuw
Volgens de soapwetten moet Bettina belazerd worden, maar tot nu toe heb ik niet echt het idee dat Yvonne 'n echte mastermind is. Ik vermoed dat er iemand anders aan de touwtjes trekt... maar wie?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:45 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben benieuwd wat de rol van Yvonne ons nog gaat brengen, het is ook leuk om Bettina weer in een grotere rol te zien buiten het directeur zijn om.
Yvonne is geen type die drugs gebruikt, ik zie haar meer aan voor een alcoholist...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens de soapwetten moet Bettina belazerd worden, maar tot nu toe heb ik niet echt het idee dat Yvonne 'n echte mastermind is. Ik vermoed dat er iemand anders aan de touwtjes trekt... maar wie?
Dat zou best wel eens kunnen... en een nieuwe alcoholist kunnen we wel gebruiken na Ellens vertrek.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Yvonne is geen type die drugs gebruikt, ik zie haar meer aan voor een alcoholist...
ze heeft vast wel ergens bij zo een eng mannetje een lening afgesloten.....
misschien vraagt hij of ze zijn nootjes wil bespelen in plaats die van Gyman....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat zou Marnix maandag nou weer voor noten op z'n zang hebben?
niemand is een betere alcoholist dan Ellen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen... en een nieuwe alcoholist kunnen we wel gebruiken na Ellens vertrek.![]()
Ik hoop op een hereniging met z'n ex-vrouw en met een van z'n beter acterende kinderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:04 schreef haagse_elfje het volgende:
Marnix en Joyce zie ik ook hopelijk gauw eindigen....
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:05 schreef haagse_elfje het volgende:
niemand is een betere alcoholist dan Ellen!
Als dat zou kunnen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt tijd dat 'Der Frank' (de enige echte) z'n gezicht weer eens laat zien... Nu de opnames voor HGH zijn afgerond staat niets een terugkeer meer in de weg.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop op een hereniging met z'n ex-vrouw en met een van z'n beter acterende kinderen.
Sanne is de laatste tijd om te janken... met dank aan Stijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:09 schreef haagse_elfje het volgende:
beter acterende kinderentegenover Sanne hebben ze geen moeilijke concurentie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |