quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
Foto Pascal-Serge ...
Foto Jochie 3
ik kijk tijdelijk veel 'intenser' normaal gesproken ben ik ook nog met allemaal andere dingetjes bezig....
neuh was al eerder met gejammer over Joost.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Vandaag was het subtiele begin van een nieuw ONM-liefdeskoppel: Lizzy & Hugo.
geloof dat ik die garage gemist heb.... waarschijnlijk de eerste aflevering met Yvonne?!??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
jaaa die was leuk
eerder ook al in die garage: tsja zoveel keus heb je niet in zo een kliniek.....
bij nader inzien: hoe heb ik het NIET kunnen zien?!??quote:
quote:ik kijk tijdelijk veel 'intenser' normaal gesproken ben ik ook nog met allemaal andere dingetjes bezig....
kijk dat laatste is precies mijn probleem....quote:mee eens...
hoewel......... hij kan best nog een prachtig lijntje krijgen toch [ Irisloos uiteraard]
nee nee nee niet schrikken, ik wilde alleen maar iets vragen.....!!quote:ojee....
dat zei ik laatst ook al [maar toen was je waarschijnlijk even kwijt]quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:06 schreef Wup het volgende:
ik vind trouwens dat ze Lizzy wel heel erg te kort doen nu met dat Joost-weet-het -allemaal-niet-meer-zo lijntje
en die nieuwe lichting van dit seizoen waren ook meteen voor vast... helaasquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Niet helemaal waar... Olaf Zwart en Marnix Klein hebben nooit op de gastrollijst gestaan. (en dan laat ik de ONM-ers van het eerste uur, zoals Bettina, Renée, JP nog maar ff buiten beschouwing)
Goed idee!! Alleen een beetje jammer dat ie momenteel nul verhaal heeft....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
Volgende topic gaat over Ilyas? Dat zou zun eerste topic worden.![]()
Hij heeft dat verhaallijntje gehad met Tonnie en dat Elif-gevalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
Goed idee!! Alleen een beetje jammer dat ie momenteel nul verhaal heeft....
correctie: dat hij vanaf dag 1 nul verhaal heeft.......
Wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
Volgende topic gaat over Ilyas? Dat zou zun eerste topic worden.![]()
dan zou ik alvast de flessen drank gaan inslaan...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
kijk dat laatste is precies mijn probleem....
waar ik 'n beetje bang voor ben is dat Niels binnenkort vertrekt ofwel 't zinkend schip verlaat...
als dat idd het geval is, dan verwacht ik geen grote lijn meer voor Niels en bloed 't dus een beetje dood
dat is zonde en dat verdiend ie niet...
als ie nog WEL een tijd blijft, dan mag ie best ff in rustig vaarwater terecht komen;
dan komt de actie vanzelf wel weer!!
overigens blijf ik erbij dat MOCHT Niels iets met Iris krijgen ik serieus aan de zuip ga!!!
[..]
ze hebben iets tegen namen correct te schrijven bij ONMquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Carlo maakt er dan alsnog een zooitje van want er staat toch echt Cabau
[afbeelding]
Joost & Lizzy komen weer bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Lizzy en Hugo moedig ik ook aan zolang het niet te overdreven en geen achtelijke ruzies met Joost want Joost zie ik voorlopig genoeg maar een achtergrond verhaal lijntje keur ik niet af..
dat was beeldvulling...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Bram en de spin kan je inderdaad een moeilijk verhaallijn noemen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Joost & Lizzy komen weer bij elkaar.![]()
the ugly people version van.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
De Brazilië-'verhaallijn' is tot nu toe wel erg veel van het niveau Costa!
Lizzy en Hugo passen idd veel beter bij elkaar... Lizzy stak vandaag ook al de draak met Joosts goddelijke lichaam.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:21 schreef haagse_elfje het volgende:
zolang ik niet al tevaak naar die "pens" hoef te kijken vind ik het best
toch zie ik liever Lizzy met Hugo...
Als Yolanthe ook nog acteercellen in die grijze kokosnoot heeft mag ze blijven.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:25 schreef haagse_elfje het volgende:
the ugly people version van.....
Yolanthe voelt zich vast als een vis in het water als in Ibiza geboren zijnde....
Shirina hoeft niet zo'n grote rol te krijgen... Wat ze nu doet doet ze goed... En ik vind haar de laatste tijd eigenlijk best wel oké.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:20 schreef haagse_elfje het volgende:
Shirina bouwt langzaam op naar een groter iets heb ik zo een gevoel, ik vind Shirientje nu echt top ze is tenminste niet zo irritant als die twee andere dozen Sanne&Kyra
Ik hoop dat de Italië-verhaallijn van hoger niveau is... maar ik vrees dat het toch Pista! of Snowfever wordt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
De Brazilië-'verhaallijn' is tot nu toe wel erg veel van het niveau Costa!
mooi zijn en goed kunnen acteren....is dat niet teveel gevraagd...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als Yolanthe ook nog acteercellen in die grijze kokosnoot heeft mag ze blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |