Nee, Volgens mij word het lekker slaapweer, hardewind en winterse buien.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik heb geen bijzondere plannen. Voel me niet echt heel erg goed, maar wie weet ga ik wel ff naar buiten. Wordt het mooi foto-weer dan of zo?
Mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:15 schreef stil het volgende:
[..]
Nee, Volgens mij word het lekker slaapweer, hardewind en winterse buien.![]()
Dat was leuk geweest, jammer, maar er volgen vast nog meer kansen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:35 schreef beertje_ het volgende:
.....Lijkt me hardstikke leuk daar(en dat te beseffen dat we er die dag op de heenweg en de terugweg langs zijn gereden)
Planning opruimen en fotograferenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:02 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
ik heb gisteren beloofd wat foto's in te scannen.
dat moet ik dus zowiezo vandaag doen.
En ik moet de boel hier op ruimen, en ook wil ik fotograferen
drukke planning
Wel voor donker thuis he?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:37 schreef Bowiefan het volgende:
troostje: over een uurtje ben ik ook weer op weg naar mijn werk
Beginnen de nachtdiensten om 12 uur smiddags of zo?quote:
Werkze voor straksquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:03 schreef Bowiefan het volgende:
neuh, de middagdienst begint om 14:00 en volgens mij is het om 22:00 wel donker....
maar goed... uur reistijd, parkeren, omkleden, naar afdeling sjouwen, aflossen... als ik om 13:40 daar ben moet ik opschieten dus meestal maak ik om 12:30 veregaande aanstalten om ab te reißen.
werktijden: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 6:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |