Ik wil ook mee !quote:Op zondag 23 januari 2005 00:20 schreef Bowiefan het volgende:
daar hebben we mr X.... morgen mee vlindertjus schieten ?![]()
Niet iedereenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:20 schreef PdeHoog het volgende:
Tsk...wat een slappelingen hier zeg. Nu al naar bed allemaal
als gevolg van wat studieontwijkend gedrag van vandaag ben ik helaas nog bezig met wat leuke flowcharts in Visio waar ik. wonderbaarlijk genoeg, inspiratie voor heb gekregen
beertje_quote:Op zondag 23 januari 2005 02:28 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Niet iedereen
Ga eens een keer slapen zeg, op dit tijdstip inspiratie
Snelschakenquote:Op zondag 23 januari 2005 09:37 schreef Xilantof het volgende:
mijn sport is dus gedanig geplanned dat het mijn hele dag gaat in nemen.
volgens mij kan dat in een tijdsbestek van een paar minutenquote:
Ja ja, 10 uur op fok en nog vrolijk ook....quote:Op zondag 23 januari 2005 10:14 schreef Oceanonix het volgende:goedemorgen,
ondanks late actie in de kroeg niet brak
quote:Op zondag 23 januari 2005 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Vlinderen is iets te ver weg. Bovendien is qltel zijn contactlens verloren en die kan niet rijden zonder lensWe hebben de hele slaapkamer afgezocht vanmorgen maar het ding is niet te vinden
![]()
Oi, dat is een lastigequote:Op zondag 23 januari 2005 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat is het probleem juist. Hij heeft een vrij zeldzame oogafwijking waardoor hij niets aan een bril heeft maar alleen een speciale harde lens kan dragen.
Yeah Flowcharts.....quote:Op zondag 23 januari 2005 02:20 schreef PdeHoog het volgende:
Tsk...wat een slappelingen hier zeg. Nu al naar bed allemaal
als gevolg van wat studieontwijkend gedrag van vandaag ben ik helaas nog bezig met wat leuke flowcharts in Visio waar ik. wonderbaarlijk genoeg, inspiratie voor heb gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |