abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24628860
Hey,

Zo heel af en toe doen mijn oogleden raar. Ze lijken wel spastisch.
Ze 'springen' als het ware. Net of er een over-actief spiertje zit...
Normaal duurt het niet zo lang, maar m'n linker ooglid doet nu al sinds het begin van de avond zo vreemd.
Weet iemand toevallig waarom ie dat doet? Het is namelijk vrij irritant...

pi_24628898
quote:
Ooglid trillend: uitleg
Een trillend ooglid is niet echt een aandoening. Het wordt veroorzaakt door een onwillekeurig samentrekken en ontspannen van kleine spiertjes in het ooglid. Hierdoor ontstaat een trillend gevoel dat soms lang kan aanhouden. Een trillend ooglid is vaak een verschijnsel van (over-)vermoeidheid. Langdurig ingespannen werk met de ogen (lezen, computerbeeldscherm) geeft vermoeiing van de spieren. Vaak is ontspanning en rust voldoende om de klacht te laten verdwijnen.
pi_24628962
He, bedankt! Jij bent snel zeg.
Zal dan wel komen doordat ik te veel uren voor een computer scherm doorbreng.

bedenk me net dat ik vandaag 'n uur of 4 voor een vreselijk slechte monitor heb gezeten. dat zal de oorzaak wel zijn. en morgen moet ik daar weer enkele uren zitten.
pi_24628973
vermoeidheid
pi_24629071
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:20 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
He, bedankt! Jij bent snel zeg.
Zal dan wel komen doordat ik te veel uren voor een computer scherm doorbreng.

bedenk me net dat ik vandaag 'n uur of 4 voor een vreselijk slechte monitor heb gezeten. dat zal de oorzaak wel zijn. en morgen moet ik daar weer enkele uren zitten.
Resolutie 1 standje omlaag, refresh rate omhoog. Of een andere monitor eisen.. De mijne op het werk staat ook op 100Hz en hier thuis zelfs op 120Hz.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_24629277
Was niet op het werk, maar bij iemand waar ik wat pc probleempjes oploste. Valt weinig te eisen dus.

Thuis staat m'n monitor op 85Hz, da's zat.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:54:57 #7
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24629492
doe eens wat minder caffeine houdende drankjes drinken..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24629600
Ik drink nooit coffee en zelden cola of andere caffeine houdende drankjes. Dat zal het niet zijn dus..
Tenzij er in water en vruchtensap ook al caffeine zit, maar dat zal toch niet
pi_24629616
Heb ik al jaren, misschien 1 of 2 keer per maand. Niks om je druk over te maken. Ik heb nog altijd de beste ogen hier in huis.
pi_24630485
Okidokie dan !
Dan kan dit topic wat mij betreft wel op slot. Maakte me een beetje zorgen, maar dat was dus niet nodig.
pi_24630740
Slotje op verzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')