In het 2e ?quote:
Dacht ik van thomasson ook, maar dat pakt toch anders uit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
In het 2e ?
Typisch AC Milan, transfervrije spelers halen voor de tribune om ze na een jaartje te verhuren of te verkopen.
ok noem jij er 1, dan noem ik :quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dacht ik van thomasson ook, maar dat pakt toch anders uit.
Een tansfervrije speler voor de breedte: kun je weinig risico mee lopen, derhalve een goede keus van milan denk ik.
Maar men moet wel nadenken met WIE hij daar gaat spelen, Johann is afhankelijk van anderen, die weer afhankelijk zijn van hem.
Kan ook ja, mar al met al blijft het voor Vogel een (financieel) aantrekkelijke keuze denk ik, wat milan met hem van plan is weet ik niet exact.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef WaStEd het volgende:
[..]
ok noem jij er 1, dan noem ik :
Dhorasoo
Rivaldo
Leonardo
Reiziger
Bogarde
Gehaald om te worden doorverkocht... Juventus is daar ook goed in trouwens..
Zie methodmitchquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kan ook ja, mar al met al blijft het voor Vogel een (financieel) aantrekkelijke keuze denk ik, wat milan met hem van plan is weet ik niet exact.
Ja, je kunt er wel gekscherend over doen, maar vooralsnog staat AC Milan leuker op je palmares dan HSV.quote:
Alleen veel spelen zal 'ie er nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, je kunt er wel gekscherend over doen, maar vooralsnog staat AC Milan leuker op je palmares dan HSV.
Palmares ? CV bedoel je, meneer Vogel heeft nog niks gewonnen met Milan, en zal ook geen beslissende wedstrijden spelen voor AC.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, je kunt er wel gekscherend over doen, maar vooralsnog staat AC Milan leuker op je palmares dan HSV.
Zodra je handtekening staat staat die club op je palmares (CV inderdaad) of je er nu 100 wedstrijden hebt gespeeld of bent ingevallen in een oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:56 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Palmares ? CV bedoel je, meneer Vogel heeft nog niks gewonnen met Milan, en zal ook geen beslissende wedstrijden spelen voor AC.
Zo zie je hoe je op basis van een seizoen beoordeeld wordt.
Vogel was de eerste jaren gewoon 3 keer kut en doet het 1 jaar leuk, Milan
van de Vaart precies andersom, HSV .
Een palmares is toch een lijst met prijswinnaars? Dus iets anders als een CV.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zodra je handtekening staat staat die club op je palmares (CV inderdaad) of je er nu 100 wedstrijden hebt gespeeld of bent ingevallen in een oefenwedstrijd.
pal·ma·res (de ~ (m.), ~sen)quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:36 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Een palmares is toch een lijst met prijswinnaars? Dus iets anders als een CV.
Oh ja.. sorry... waar is die eigenlijk ? Pensioen ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Jawel Wasted, Erik Gerets.
Een palmares is een deel van de CV waar je resultaten op staan, een CL overwinning kan dat zijn, maar ook een contract (in Belgie hebben ze er een ruimere omschrijving voor).quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:41 schreef WaStEd het volgende:
[..]
pal·ma·res (de ~ (m.), ~sen)
1 lijst van prijswinnaars
2 lijst van grote prestaties => erelijst
Een CL winnen bijvoorbeeld, niet een contract tekenen.
En knap dat jij al weet dat HSV vdVaart zijn eindstation is.
Lekker gequote maar goed, ik denk dat vd Vaarts contract er beter uitziet dan dat van Vogel + daarbij zal Raffie gewoon basisspeler zijn bij een club met behoorlijke ambitie en spelersmateriaal.quote:
Waarom zou Van der Vaart zijn contract er beter uitzien en wat versta jij onder beter?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Lekker gequote maar goed, ik denk dat vd Vaarts contract er beter uitziet dan dat van Vogel + daarbij zal Raffie gewoon basisspeler zijn bij een club met behoorlijke ambitie en spelersmateriaal.
Als je het een beetje gevolgd hebt wordt van de Vaart qua salaris 1 van de topspelers bij HSV, en in Duitsland wordt goed betaald. Maar als jij denkt dat Vogel bij Milan meer gaat verdienen, prima.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom zou Van der Vaart zijn contract er beter uitzien en wat versta jij onder beter?
Van der Vaar is jonger en HSV wilde hem dolgraag hebben en hij heeft veel potentie, HSV zal ongetwijfeld enkele eisen van Raffie hebben ingewilligd, maar ook Vogel zit in een comfortable positie aangezien hij transfervrij is en weinig kost voor een club, behoudens tekengeld en salaris.
HSV is inderdaad een grote club met dito ambities, toch is het maar afwachten wat er van die ambities terecht komt, het Duitste voetbal floreert wat minder, zie Hertha, Dortmund, Kaiserslautern etc.
Bij Milan is daar geen sprake van, die spelen komend jaar Championsleague en spelen vrijwel iedere jaar mee om de titel.
Of Vogel en basisspeler is, of wil zijn (lijkt me wel) weten we ook niet.
En om op basis van verregaande speculatie contracten of keuzes te waarderen lijkt me teveel van het goede.
Dat zeg ik nergens en ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:13 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je het een beetje gevolgd hebt wordt van de Vaart qua salaris 1 van de topspelers bij HSV, en in Duitsland wordt goed betaald. Maar als jij denkt dat Vogel bij Milan meer gaat verdienen, prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |