(we)bloggen of webloggen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:20 schreef Andyvie het volgende:
Hmm, zal ik gaan bloggen of webloggen? Geen idee wat het verschil is?
Ja, hallo, ik heb er dan ook totaal geen verstand van, maar ik vind het wel leuk om al die logs te lezen, dus vandaar dat het ook wel leuk is om er zelf een bij te gaan houdenquote:
(we)bloggen is wel een beetje standaard tegenwoordig, misschien is't leuk als je iets geheel nieuws bedenkt?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik heb er dan ook totaal geen verstand van, maar ik vind het wel leuk om al die logs te lezen, dus vandaar dat het ook wel leuk is om er zelf een bij te gaan houden
Helemaal nu ik net wakker ben en me nu al zit te vervelen
Ik loop ook altijd achter de feiten aan, dus dat is niks nieuws, dat ik nu zoiets bedenk. Ach, als ik eraan ga beginnen, dan zal het een combi worden van dagboek, leuke linkjes en dingen die me bezig houden. Heeeel standaard en totaal niet interessant dusquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:34 schreef EllyFlorax het volgende:
[..]
(we)bloggen is wel een beetje standaard tegenwoordig, misschien is't leuk als je iets geheel nieuws bedenkt?Liveloggen, shockloggen, lolloggen, soploggen, knokloggen, nonloggen whatever
ik ben tijdloosquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
bloggen is zo 2004
Nou, ik vind het ook heel 2005!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
bloggen is zo 2004
Zou best kunnen, ik begin er iig helemaal niet aan. Ik heb toch niets te vertellen. En bij heel veel logs heb ik al gezien dat ze een tijdje regelmatig worden bijgehouden, en daarna wordt dat steeds minder...quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:48 schreef Andyvie het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon de laatste die eraan gaat beginnen?
jow beebs!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:22 schreef Deamonine het volgende:
Bloggen?
Hmm... Hype van 2004 die het echt wel zal overleven in 2005
En hoeveel mensen doen het wel niet?
Zelfs ik doe het![]()
Nee hoor, je bent niet in de war, dat is het ook precies.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Bloggen?
Is dat niet gewoon het hippe excuus voor de man om een dagboekje bij te houden?
Of ben ik nu in de war?
ehm, dat is een live journal.... dat is een vorm van een dagboekquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet in de war, dat is het ook precies.
En TF: je hebt gelijk hoor, en zo zal het bij mij ook wel vergaan, als ik mijn eerdere dagboeken erop na zou kunnen lezen, wat ik niet kan, aangezien het Word-bestanden zijn die weg zijn geraakt.
Dat waren mijn eerdere pogingen he? Als ik eraan ga beginnen, dan wordt het een mix van dagboek, linkjes en commentaar. Van alles wat dusquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, dat is een live journal.... dat is een vorm van een dagboek
een blog is meer een aantal entries met betrekking tot gevonden linkjes op het internet met daarbij een stukje tekst etc... aangevuld door columns etc...
ik lees wel aantal livejournals. eentje die ik standaard volg, die ook heelintensief wordt bij gehouden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar wie gaat al die blogs dan in godsnaam lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |