Het zaaddodend middel Nonoxynol-9 beschadigt en irriteert rectaal weefsel, waardoor hiv gemakkelijker in de bloedstroom van terecht komt van de "receptieve sekspartner". Overigens vergroot het ook de kans op andere SOA's en rectale infecties.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook, dat jij zegt, wat ik zeg.
![]()
On-condoom-topic: zit er niet bijna altijd iets zaaddodends in condooms? En waarom is het dan niet geschikt voor een bepaald gebruik?
Jajajajaja, laat ik het zo zeggen dat je steeds heel neurotisch kijkt of hij je bovenbenen wel geheel bedektquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
en wat heb ik nog meer aan?
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja, laat ik het zo zeggen dat je steeds heel neurotisch kijkt of hij je bovenbenen wel geheel bedekt
Oh bah, met een waggelkont in een glimbroekje honderduit praten en stoken om XMN8R zwart te maken, maar niemand luistert naar hem en dan loopt'ie de godganze dag met printscreen en die andere doos te sms'enquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil analdeo ook nog mee.
Nu moet je 12 (of weet ik hoeveel) buurvrouwen/vriendinnen/collega's/onschuldige voorbijgangsters gaan opduikelen om je voorraad op te gebruiken?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:02 schreef G_E het volgende:
[..]
Het zaaddodend middel Nonoxynol-9 beschadigt en irriteert rectaal weefsel, waardoor hiv gemakkelijker in de bloedstroom van terecht komt van de "receptieve sekspartner". Overigens vergroot het ook de kans op andere SOA's en rectale infecties.
Vreemd genoeg beschadigt en irriteert het net zo goed vaginaal weefsel, waardoor in sommige wetenschappelijke publicaties het gebruik ervan voor hetero-sex zeer in twijfel wordt getrokken.
Maar ja. Bij dat soort dingen sta je niet echt stil als je bij de Albert Heijn een pakje in je mandje mikt..
Ik zit hier stiekem allerlei Boodschappen van Algemeen Nut te verkondigen - Postbus 51 is er niets bij - en dan probeer jij weer langs slinkse weg allerlei privé-details over mijn reproductieve organen los te peuteren!quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ow......!
Nou, oke.... enne... vind je het zaadreservoir groot genoeg?
Ik heb ze weggegooid.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nu moet je 12 (of weet ik hoeveel) buurvrouwen/vriendinnen/collega's/onschuldige voorbijgangsters gaan opduikelen om je voorraad op te gebruiken?
Of deel je ze uit als feestballonnen aan de kleutermaffia from tha 'hood ?
Of heb je het bonnetje nog en ga je ze morgen terugbrengen?
"Waarom wilt u deze ruilen, meneer?"
"Nou, eh..., ik kan er niet mee uhuhuh
je-weet-wel....."
Kijk, dat klinkt al veel meer als G_E.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
"Waarom wilt u deze ruilen, meneer?"
"Nou, eh..., ik kan er niet mee uhuhuh
je-weet-wel....."
quote:
quote:Veel mensen geven aan, dat je in die roes van spanning en geilheid niet eens meer na kunt denken over het gebruik van een condoom. Daar kan ik me wel in herkennen. Laatst heb ik een fles brandspiritus opgezopen, omdat mijn Dubbeldrank en Cola Light op waren, terwijl mijn bek zo droog was als Prinses Juliana na de Greet Hofmans-affaire. Tja, de winkel was dicht. Daarom lepelde ik vervolgens de kattenbak maar leeg, om in ieder geval iets op die twee droge beschuiten te smeren die ik nog had. Maarja, ik zat in een roes. En dan denk je niet na, he?
Dat is nou niet echt een spannend gebruik.quote:
Geen wonder dat het bij jou in huis zo'n teringzooi wordt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]Door de plee gespoeld?
Morgenvroeg de riolenonderhoudsmeneer aan de deur... *ding-dong*
Naja, tenzij je een *trrrrrring!!!*-bel hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
Hij had ze ook uit kunnen delen aan de snotmonstermaffia.
"Hier, geef deze alsjeblieft aan je ouders!"
Je hebt ze eerst gepast voordat je ze weggooide?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt ze eerst gepast voordat je ze weggooide?
Toch niet in het Kleine AH-tje he?.
Heb je daar de stelling van Pythagoras bij nodig?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:23 schreef G_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsssk... De maat staat toch op het doosje..
Het is net alsof jullie die dingen nog nooit hebben gekocht!!
Wiskunde is nooit echt mijn ding geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je daar de stelling van Pythagoras bij nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |