Kan toch?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:23 schreef G_E het volgende:
[..]
Het is net alsof jullie die dingen nog nooit hebben gekocht!!
G_E denkt dat we hier allemaal een heel Wild & Onstuimig seksleven hebben....quote:
Wat is dat?quote:
OMGquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:31 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
deze kende ik ook nog niet!!!
aaawwww....
I haven't got the faintest idea.quote:
Die is al vrij oud. Gerucht gaat dat het een spotje zou zijn dat is afgekeurd door Ford, maar die ontkennen er ooit opdracht voor gegeven te hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:31 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
deze kende ik ook nog niet!!!
aaawwww....
quote:
It was 9:30 a.m. and Nate and Fernando were making plans for the day in their hotel room, a small hut about 50 feet from the shore. All of a sudden, water started pouring into the room very fast. As Fernando tried to pick things up off the floor, they suddenly heard a crack. The next thing Nate knew, he was trapped on the floor underneath the bed, his face pressed to the wall and floor, and he was covered with water.
Nate explains, "I remember thinking to myself, 'I have to get up. I have to get my face up because I can't breathe.' And in the next minute, it was really a miracle. The roof of the hut was torn off by the force of the water. And both Fernando and I were taken out of the hut and it just felt like we were drowning immediately…The force of the water was so great and the debris in the water was so extreme because…all the nails and the wood and the barbed wire—you were swirling within all of those things. So I had a lot of scratches and cuts which I didn't know how I had received, but I realized that it was because…I was in a soup of everything.
Nate and Fernando were washed out into the swirling water, and ended up popping up together. Fernando swam to Nate and they just tried to stay together. "And then a minute later, we were drowning again," Nate says. "And we popped up again and…we were still moving forward at about 50 or 70 miles an hour, but the water wasn't coming over our heads any longer. So you could breathe. And that was the main goal—to breathe."
As the currents swirled around the two, they tried to keep their heads above water. They were again separated and reunited in the mayhem. When they both grabbed and held onto a telephone pole and to each other, the water calmed and then Nate says Fernando kept saying, "It's over." "And then all of a sudden we felt the water surge again and [Fernando] looked at me and said, 'It's not over.' And I felt his hand on the back of my shirt and I felt his hand slip away…And then I was drowning again."
When Nate finally got up for air and the water had calmed again, "That is when I felt like I was in a video game," he says. "And it's the only way I can describe the sensation of my body traveling at such a speed in one direction and you visually are looking at the obstacles in your path—You have the presence of mind to have all of these obstacles coming in your path and you are really thinking about the present. ""
Nou.. slaap ze danquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:38 schreef Waxxer het volgende:Nou,ik zat hier net ff erg hardop tegen mezelf te lachen, ik ga nu wild en onstuimig mijn ogen dichtdoen en slapen.
Welterusten!en een
voor wie dat wil! Doehoei!!
Kanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp, wil jij mn avatar veranderen in mijn nieuwe? Hij staat er nu tussen
(we)bloggen of webloggen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:20 schreef Andyvie het volgende:
Hmm, zal ik gaan bloggen of webloggen? Geen idee wat het verschil is?
Ja, hallo, ik heb er dan ook totaal geen verstand van, maar ik vind het wel leuk om al die logs te lezen, dus vandaar dat het ook wel leuk is om er zelf een bij te gaan houdenquote:
(we)bloggen is wel een beetje standaard tegenwoordig, misschien is't leuk als je iets geheel nieuws bedenkt?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik heb er dan ook totaal geen verstand van, maar ik vind het wel leuk om al die logs te lezen, dus vandaar dat het ook wel leuk is om er zelf een bij te gaan houden
Helemaal nu ik net wakker ben en me nu al zit te vervelen
Ik loop ook altijd achter de feiten aan, dus dat is niks nieuws, dat ik nu zoiets bedenk. Ach, als ik eraan ga beginnen, dan zal het een combi worden van dagboek, leuke linkjes en dingen die me bezig houden. Heeeel standaard en totaal niet interessant dusquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:34 schreef EllyFlorax het volgende:
[..]
(we)bloggen is wel een beetje standaard tegenwoordig, misschien is't leuk als je iets geheel nieuws bedenkt?Liveloggen, shockloggen, lolloggen, soploggen, knokloggen, nonloggen whatever
ik ben tijdloosquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
bloggen is zo 2004
Nou, ik vind het ook heel 2005!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
bloggen is zo 2004
Zou best kunnen, ik begin er iig helemaal niet aan. Ik heb toch niets te vertellen. En bij heel veel logs heb ik al gezien dat ze een tijdje regelmatig worden bijgehouden, en daarna wordt dat steeds minder...quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:48 schreef Andyvie het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon de laatste die eraan gaat beginnen?
jow beebs!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:22 schreef Deamonine het volgende:
Bloggen?
Hmm... Hype van 2004 die het echt wel zal overleven in 2005
En hoeveel mensen doen het wel niet?
Zelfs ik doe het![]()
Nee hoor, je bent niet in de war, dat is het ook precies.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Bloggen?
Is dat niet gewoon het hippe excuus voor de man om een dagboekje bij te houden?
Of ben ik nu in de war?
ehm, dat is een live journal.... dat is een vorm van een dagboekquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet in de war, dat is het ook precies.
En TF: je hebt gelijk hoor, en zo zal het bij mij ook wel vergaan, als ik mijn eerdere dagboeken erop na zou kunnen lezen, wat ik niet kan, aangezien het Word-bestanden zijn die weg zijn geraakt.
Dat waren mijn eerdere pogingen he? Als ik eraan ga beginnen, dan wordt het een mix van dagboek, linkjes en commentaar. Van alles wat dusquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, dat is een live journal.... dat is een vorm van een dagboek
een blog is meer een aantal entries met betrekking tot gevonden linkjes op het internet met daarbij een stukje tekst etc... aangevuld door columns etc...
ik lees wel aantal livejournals. eentje die ik standaard volg, die ook heelintensief wordt bij gehouden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar wie gaat al die blogs dan in godsnaam lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |