Niet?!quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:33 schreef G_E het volgende:
Ik vind ook van alles zwaar kut, maar laat dat lang niet altijd blijken!.
*omdraai*quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je bent ook veel te braaf voor deze wereld.
Hoest met Kiki?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Soon I'll be as bendy as Madonna darling. I'll be able to kiss my own ass from both directions."
Gaan we nu weer een "... met G_E" cursus krijgen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:39 schreef G_E het volgende:
Ik heb de verkeerde soort condooms gekocht! Normaal koop ik braaf Hot Rubber condooms, waarvan de winst naar het Aidsfonds gaat, maar ik zag bij de AH gewoon naast de shampoo Durex condooms liggen met de veelbelovende naam "Top Safe". En er stond "met extra glijmiddel!!" juichend op de verpakking, dus ik dacht die wel geschikt zouden zijn. Uit onderzoek blijkt namelijk dat "gewone" condooms ook prima geschikt zijn voor anale sex, dus daar hoef je niet meer op te letten. Maar lees ik thuis de kleine letters, blijkt er één of ander zaaddodend goedje in te zitten, waardoor je ze juist weer niet anaal kunt gebruiken!. What a rip-off!
Voortaan blijf ik fijn bij mijn vertrouwde merkje..
Zei daar iemand Rellen?!quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:15 schreef Nuvole het volgende:
Da Waxx is in da house!
Kom je effe rellen?
"Shoppen met G_E!"quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:39 schreef G_E het volgende:
Ik heb de verkeerde soort condooms gekocht! Normaal koop ik braaf Hot Rubber condooms, waarvan de winst naar het Aidsfonds gaat, maar ik zag bij de AH gewoon naast de shampoo Durex condooms liggen met de veelbelovende naam "Top Safe". En er stond "met extra glijmiddel!!" juichend op de verpakking, dus ik dacht die wel geschikt zouden zijn. Uit onderzoek blijkt namelijk dat "gewone" condooms ook prima geschikt zijn voor anale sex, dus daar hoef je niet meer op te letten. Maar lees ik thuis de kleine letters, blijkt er één of ander zaaddodend goedje in te zitten, waardoor je ze juist weer niet anaal kunt gebruiken!. What a rip-off!
Beetje laat he? Zijn de batterijen van je rel-alarmpje soms bijna leeg?quote:
GMTA!quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gaan we nu weer een "... met G_E" cursus krijgen?
Dat zeg ik.quote:
Ook voor rellen geldt: beter laat dan nooitquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
Beetje laat he? Zijn de batterijen van je rel-alarmpje soms bijna leeg?.
*Je hebt gedronkenquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:39 schreef G_E het volgende:
Nou das lekker dan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ook voor rellen geldt: beter laat dan nooit.
oei, vergeten in te klokken...! najah, ik ga toch zo mijn mandje weer in.
Dat zeg ik dus ook, dat jij zegt, wat ik zeg.quote:
Ja dat zeg ik. Wat jij zegt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook, dat jij zegt, wat ik zeg.
Heb je niks sterkers?quote:
Ik wil een koekjequote:
wat zijn condooms?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:39 schreef G_E het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
* wiz leest maar aandachtig mee.![]()
*koekje geef*quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een koekjemijn maag rammelt. En ik vreet die chemische troep van mijn huisgenoten niet.
Trouwens, ik zag opeens een app via een makelaar te huur staan voor 400 euro![]()
Maarja..... he...
"Kijk wat ik nog steeds kan"quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:50 schreef XMN8R het volgende:
ze is dood, maar ik moest toch lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |