Helaas moet ik je daarin teleur stellen. Mijn leven buiten fok is een zeer prettig. Ik durf zelfs met zekerheid te zeggen dat er geen leven binnen fok bestaat. Dit ter uwer informatie.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tj...je kan natuurlijk ook proberen om een leven te "beleven" buiten fok....ben je meteen wat minder afhankelijk van typo's.

ARGH! Dat duitse kreng!quote:

Het bijbehorende liedje is nog erger.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart, wat een verschrikkelijk blij plaatje...

Dat zal met carnaval wel lekker veel gedraaid gaan wordenquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het bijbehorende liedje is nog erger.

quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:03 schreef Ryan_R het volgende:
Stond in Duitsland volgens mij zelfs op 1, gewoon een blij nummer

Da's slaaptekortquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Duitsland
![]()
Het is niet gezond dat ik een zenuwtrek heb in m'n oog, het doet een beetje trillen en trekken, erg hinderlijk, het lijkt wel alsof ik aan de medicatie zit.
hoezeee voor stress!

quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ME HATES SCHNAPPI!
En ik wil godverdetering kaarten voor de Joss Stone showcase a.s. maandag!

Jij werkte toch bij BNN. Dan moet je daar wel aan kunnen komen tochquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ME HATES SCHNAPPI!
En ik wil ***** kaarten voor de Joss Stone showcase a.s. maandag!

Nou nee......quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jij werkte toch bij BNN. Dan moet je daar wel aan kunnen komen toch![]()

Euhhh... Dan moet je goed op internet zoeken. Daar worden altijd wel een paar 'late'kaartjes aangeboden.quote:

Helemaal mee eens....ah hoewel het hoeft van mij dan niet tot bloedens toe dan he.quote:

Ja, en dat ga je dus niet hier posten he? Want ik wil het nog kijken en wil niet weten wie de mol isquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga vandaag Sander de Heer aanvliegen..ik moet weten of hij de mol is of niet..kbetwijfel of ie wat loslaat maar niet geschoten is altijd mis!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |