Precies, en ik moet nog kaartjes halen voor de skihut voor carnaval. Dat doen we vanmiddag wel weer.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:31 schreef DennisMoore het volgende:
Middag + avond werken is eigenlijk wel relaxed. Kun je laat naar bed, nog chatten en films kijken, en volgende ochtend lekker uitslapen, of nog even naar de winkel..
Het is vast al duizend keer gevraagd op het forum, maar wat voor werk doe je bij BNN?quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*zuurtjes verslaafd*
Typo dusquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe hij gaat komen voor je?
Mag hopen dat het een typo is...
dat valt dus echt wel mee...quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:31 schreef DennisMoore het volgende:
Middag + avond werken is eigenlijk wel relaxed. Kun je laat naar bed, nog chatten en films kijken, en volgende ochtend lekker uitslapen, of nog even naar de winkel..
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vond dat 'komen' verhaal eigenlijk wel heel erg open. Blijkt het gewoon een tikfout te zijn. Niks meer te beleven hier.
Tj...je kan natuurlijk ook proberen om een leven te "beleven" buiten fok....ben je meteen wat minder afhankelijk van typo's.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vond dat 'komen' verhaal eigenlijk wel heel erg open. Blijkt het gewoon een tikfout te zijn. Niks meer te beleven hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |