abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24634372
Goede Feta is echt lekker!!!
pi_24644973
IK had keuze uit Feta van Arla, goedkope uit plastic verpakking en die uit een POT met vocht en groenige schit
Die laatste had ik dus moete neme
Nothing to see here, carry on
pi_24644989
ik dacht dat het trouwens zoiets als Mon Chu ofso moest smaken, want dat smaakt natuurlijk hemels
Nothing to see here, carry on
pi_24645019
Er bestaat ook feta van koemelk en dat smaakt naar niks. Ik denk dat TS die gehad heeft, is vaak goedkoper.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_24645032
-edit- Niet doen!

[ Bericht 74% gewijzigd door Oblivion op 20-01-2005 02:29:39 ]
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
  donderdag 20 januari 2005 @ 03:28:50 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24645254
Goede Feta is echt heerlijk!

Je kunt plakken Feta ook bakken in een pan, dat is ook heel erg lekker.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_24645294
feta is gewoon vadsig vegetariers voedsel..
ze nemen langzaam de wereld over, overal stoppen ze die zooi tegenwoordig in, niet tegen te houden
We gaan toch niet de wapens wegdoen..waarom zouden we de wapens wegdoen?
pi_24645968
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan het best omschrijven als droge verharde stukjes Tofu met tikkeltje zoutsmaak...
Dan heb jij toch ook nog geen goede feta gegeten...
Tja, de smaak van feta... Ik denk dat het een kaas is waar je voor moet zijn... Ik vind 'm zelf heerlijk... In een salade, bij een ovenschotel, in een broodje shoarma...

Als je echt goede feta wil hebben, kan je 'm beter bij een kaaswinkel halen of bij de Turk op de hoek... da's een heel groot verschil met die voorverpakte dingen die ze in de winkel verkopen.
pi_24646000
Kijk iig uit voor feta van koeiemelk

die is hard, droog en smaakloos

zelf zweer ik bij de fetta van de C1000, ik weet niet hoe het in de rest van NL is maar hier staat het in het gekoelde rek met raspkaas etc

het betreft een plastic doorzichtig doosje (waar je ook wel filet americain in koopt)

de fetta zit in Olie en is heerlijk zacht en romig lekker met wat groene olijfjes

100x lekkerder dan chips voor de TV

Als je bij de turk fetta koopt, vraag of je eerst mag proeven, sommige zijn zo 'rauw' dat je bijna het stremsel nog proeft, ik hou daar niet zo van maar ja........
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:34:54 #35
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_24651319
Ik vind persoonlijk de feta van Arla en Athos het lekkerst. Dan bedoel ik niet die wat in dat plastic doosje zit, maar gewoon zo'n hele blok..mjummie
Heb ook een keer die in olie gehad (o.a. van de Aldi), maar die vond ik zo vet, en ik proefde amper de smaak van feta (die ik juist zo lekker vind :p ).
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_24708817
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 03:39 schreef sjengpieterse het volgende:
feta is gewoon vadsig vegetariers voedsel..
ze nemen langzaam de wereld over, overal stoppen ze die zooi tegenwoordig in, niet tegen te houden
Vegetariers voedsel en ze stoppen het overal in. .

Bifteki. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')