Hoe lang ga je?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:34 schreef Ballebek het volgende:
Nog mensen in Pula eerste week augustus die ff flink los willen gaan?

Als je de foto's van mij bedoeld, die zijn idd ook van Villa's Rubinquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:54 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zijn die foto's ook van Villas Rubin of niet?
Overmorgen vertrekken!

Jazeker wel, vooral in Porec heb je een hele mooie: Club International, dus als je met Beachmasters gaat, moet je zeker naar Porec by Night gaan....GogoTours en X-Travel doen het volgens mij ook maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef Wytze het volgende:
Ik ben benieuwd naar het uitgaan, zitten er ook beetje mooie discotheken?

Wij zitten in Rovinj, dus dat gaat goed komenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Jazeker wel, vooral in Porec heb je een hele mooie: Club International, dus als je met Beachmasters gaat, moet je zeker naar Porec by Night gaan....GogoTours en X-Travel doen het volgens mij ook maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Monvi is trouwens ook cool, net buiten Rovinj, dit ziet eruit als een kermisterrein, maar dan met allemaal barretjes ed, waarvan 2 extreem relaxte loungebarretjes....ja goed vertoeven daar![]()

Beterquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:43 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wij zitten in Rovinj, dus dat gaat goed komen

Afdingen kan idd wel. Maar misschien maken ze voor hollanders de prijzen zowiezo 10% goedkoper omdat het bij hun meer om het afdingen dan om het product gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:50 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Beter! Trouwens, als je daar nog inkopen gaat doen qua kleren (alles is namaak daar: Armani, Hilfiger, Lacoste etc etc), kan je best afdingen! Dat is vanzelfsprekend daar, dus gewoon doen! Veel plezier!

Ik heb er ook zin inquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef DreamyGirl het volgende:
Ik vertrek 8 augustus, dus wij zitten er wel een paar dagen gezamenlijk![]()

Waar stap je op?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef Wytze het volgende:
* Wytze vertrekt ook 8 Augustus met Beachmasters richting Rovinj

Utrecht. Jij? De naam van dat boerendorp van je rinkelde ook niet echt veel bellenquote:

Haha, nee niet echtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Wytze het volgende:
[..]
Utrecht. Jij? De naam van dat boerendorp van je rinkelde ook niet echt veel bellen

Stramproyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Wytze het volgende:
[..]
Utrecht. Jij? De naam van dat boerendorp van je rinkelde ook niet echt veel bellen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |