abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29008554
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef ellen84 het volgende:
Hallo allemaal
Goh je hebt er tegelijkertijd met mij gezeten

Villa's Rubin zat ik.
De Villa's zelf zijn matig, klein oud, beetje vies (wel koelkast!). Maargoed daar betaal je dan ook voor en de kamers in Hotel Monte Muli waren kleiner en minder volledig. Het zit ver van de stad en uitgaanscentrum Monvi zeker een 40 minuten lopen als je niet als een houthakker doorstampt.

Rovinj, erg leuke stad, toeristisch maar niet tè. Mooie haven, mooie bebouwing&sfeer (pitoresk) enzo). Je kunt er een slootlading aan nepkleding/andere dingen kopen. De Zanzibar is een leuk cocktailcafé, maar ze hebben hun prijzen ineens verhoogd je betaalt nu voor een cocktail 55 kuna = 7.8 euro tov. het begin van de week toen je nog 40 kuna = 5.8 euro voor een cocktail betaalde.
Cocktailbar Hawaii die langs de kade zit iets verderop in Rovinj zou goedkoper moeten zijn.
Maar de sfeer bij Zanzibar is heel leuk en de cocktails prima.

De Kroaten zelf, als je ze veel fooi betaalt zijn ze vriendelijk, anders zijn ze niet bepaald je beste vrienden (spreek uit ervaring), daarnaast willen ze wel eens geen wisselgeld teruggeven, omdat het er "niet meer is".

Beachmasters, ze hebben leuke activiteiten, èchter ik raad niet aan je overal voor in te schrijven/ betalen. De kroegentocht kan nog wel, maar de Monvi Night/Dutch Night (alles dat in Monvi wordt gehouden) kun je beter naartoe gaan zonder te betalen aangezien je voor de inschrijfkosten van 10 euro hoogstens 2 kleine welkomstdrankjes krijgt (Monvi vraagt nooit entreegeld).
Aanraders zijn wel de Porec avond, kroegentocht is wel leuk, Party Boat (hoewel we deze hebben gemist doordat de boot een uur te laat was) voor de rest weet ik het niet.

De zee, voor mij het hoogtepunt van kroatië, je kunt er erg leuk snorkelen/duiken. Het water is mooi helder op een zonnige dag, en op niet veel meter uit de kust kun je al een grote variëteit aan vissen en anderere zeedieren tegenkomen.

Het eten & drinken, in restaurants erg goed. Veel eten voor niet tè veel geld vooral de grote schotels voor 2 personen zijn aanraders. Drinken is niet duur, een halve liter pivot voor 15 kuna = 2.2 euro. glaasje lokale (heel lekkere) rum in het Monvicentrum 10 kuna. Qua geld hoef je je geen zorgen te maken, hoewel het wel kan zijn dat op zondag de geldautomaten leeg zijn (waardoor ik de laatste dagen zonder geld zat).
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:04:51 #177
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29008801
tvp
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:34:15 #178
16082 Wytze
...Confidential
pi_29009753
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:58 schreef Fatality het volgende:

[..]
Verhaal
Ik haat die "Ik ben alleen sociaal als je fooi geeft" mentaliteit. Daarom geef ik geen fooi, sloebers. Tenzij ze het verdiend hebben.

Wat voor Nederlandse mensen liepen er een beetje? Hoe was het uitgaansleven? Foto's ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_29011619
Accepteren ze er wel euro's of kunnen we beter met Kuna's betalen??
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:30:13 #180
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29011664
foto's zijn idd wel leuk!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_29016861
Foto's komen binnenkort waarschijnlijk .
pi_29016922
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Koningin het volgende:
Accepteren ze er wel euro's of kunnen we beter met Kuna's betalen??
Alwin de reisleider zei dat je met Euro's kon betalen, maar wij betaalden alleen met Kuna's en Lipa's (1 Euro is 7,30 kuna en 1 kuna is 100 lipa)
pi_29017103
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ik haat die "Ik ben alleen sociaal als je fooi geeft" mentaliteit. Daarom geef ik geen fooi, sloebers. Tenzij ze het verdiend hebben.

Wat voor Nederlandse mensen liepen er een beetje? Hoe was het uitgaansleven? Foto's ?
Qua die fooi ben ik het dus met je eens...alleen fooi bij een leuke service en extra lekker eten.
Qua mensen, we hebben positieve en negatieve ervaringen gehad...maar het negatieve werd dan wel onderdrukt...de leeftijd van de Beachmastersmensen lag op zo'n 18 tot 20 jaar schat ik (wij waren zelf allemaal 18)...en qua schoonheid kon ik ook echt niet klagen...
Het uitgaansleven vond ik op zich wel oke, ondanks dat er niet veel andere buitenlanders waren: de Italianen en Hongaren zouden pas later komen. Dus je kwam al snel doordeweeks in een bijna leeg café als je niet met een excursie meedeed (omdat wij de partyboot hadden gemist)...maar Monvi was altijd wel heeeeeeeel leuk!
En de zee natuurlijk ook .
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:44:48 #184
36461 Joppy
geen colaboy
pi_29020048
Kan je er eigenlijk makkelijk pinnen?
En Monvi is iets van een discotheek ofzo?
Let the beat control your body!
pi_29020256
Ik ben twee jaar terug voor het laatst in Kroatie geweest. Destijds ook een tijdje in Istrie doorgebracht. Wij zaten toen op een grote camping In Medulin dat voornamelijk bevolkt werd door Italianen en Hongaren.
Uitgaan viel mij daar een beetje, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door het lekkere eten, de zee en de mooie omgeving.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_29020269
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:44 schreef Joppy het volgende:
Kan je er eigenlijk makkelijk pinnen?
Ja, pinautomaten genoeg.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_29027185
ben gister teruggekomen
en het was idd heerlijk,
kheb er dus gelijk met met fatality jurrio en ellen84 gezeten lees ik hier, al heb k werkelijk geen enkel id wie het zijn
maar idd zoals zij al zeggen, t weer is super, de zee is gweldig en de sfeer is top
de 'villa' had welliswaar meer weg van n houten varkenskot mja kan nie alles hebbe
nee mensen die er binnekort ook heen gaan, t wordt masterlijk zeker
foto's komen binnekort btw, waarschijnlijk op n msn-group
kweet niet hoe moeilijk ze hier @ fok doen met het vermelden van een URL, maar dat hoor k dan nog wel

weltrsute
Houdoe AJK
pi_29028412
quote:
Verdomme zeg, ik zou bijna zweren dat ik met mensen uit Nieuwland heb gesproken tijdens de Dutch night
pi_29031405
Nog 1 nachtje slapen en dan vertrekken wij ook
pi_29033958
Is er niet toevallig een fokker die ook naar Rovinj ging en de camping 'Portion Biondi' gezien heeft?
Zat ik Ben net een paar dagen terug.

Ik ben trouwens ook nog even langs villas rubin geweest; even kijken enzo. ik hoorde dat daar wel een fokker zat
pi_29034171
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Bot13 het volgende:
Is er niet toevallig een fokker die ook naar Rovinj ging en de camping 'Portion Biondi' gezien heeft?
Hoe was die camping? Wij moeten ter plekke nog een camping zoeken. Kun je me deze aanbevelen? Evt. website?
pi_29035487
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Bot13 het volgende:

Ik ben trouwens ook nog even langs villas rubin geweest; even kijken enzo. ik hoorde dat daar wel een fokker zat
In Villa's Rubin zaten (zitten?) dus genoeg Fokkers....Ellen84, Fatality en ik (goh hoe toevallig)...wij hebben op zich best veel mensen gesproken, weten alleen niet wie er nou fokkers waren ...dus meld ff waar je vandaan kwam en hoe je heette.
pi_29038328
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 01:49 schreef Fatality het volgende:

[..]

Verdomme zeg, ik zou bijna zweren dat ik met mensen uit Nieuwland heb gesproken tijdens de Dutch night
ja dat zou ik dan geweest moeten zijn :-)
ik was met nog 2 kerels en 1 dame en 1 van die 2 gozers lag om 1 uur helemaal te kotsen aan de ingang van het monvi centre op de dutch night omdat ie een aantal liters sangria te veel op had

edit: het was dus 12 uur zoals gudde in het bericht hieronder vermeldde

[ Bericht 6% gewijzigd door Krop op 22-07-2005 13:46:13 ]
Houdoe AJK
pi_29038418
nouw k lag anders om 12uur al te kotsen daar hoor laten ze me verdomme anderhalf uur liggen potverdorie hey maar het was zeker wel geweldig daar in Rovinj
pi_29041991
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:40 schreef Krop het volgende:

[..]

ja dat zou ik dan geweest moeten zijn :-)
ik was met nog 2 kerels en 1 dame en 1 van die 2 gozers lag om 1 uur helemaal te kotsen aan de ingang van het monvi centre op de dutch night omdat ie een aantal liters sangria te veel op had

edit: het was dus 12 uur zoals gudde in het bericht hieronder vermeldde
Ik was Mark van Bommel die nog een pot Sangria voor jullie had gehaald. En ik zat daar met mijn vrienden Luc Nilis en Bjorn van der Doelen..
dan moet er toch een bel gaan rinkelen.
pi_29042665
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:37 schreef Fatality het volgende:

[..]

Ik was Mark van Bommel die nog een pot Sangria voor jullie had gehaald. En ik zat daar met mijn vrienden Luc Nilis en Bjorn van der Doelen..
dan moet er toch een bel gaan rinkelen.
Whahaha ja en dan was ik Bjorn van den Doelen idd ...wie was dan Luc Nilis Fatality? Onze grote ALO-sportman? *probeert zich deze mensen uit Nieuwland te herinneren, had die dame van jullie vaak een pet op?*
pi_29043629
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoe was die camping? Wij moeten ter plekke nog een camping zoeken. Kun je me deze aanbevelen? Evt. website?
Ik ben op Polari geweest; Amarine; Villas Rubin en m'n eigen camping Porton Biondi.
Het is een plateaucamping; en de grond is rood-bruin. Veel gras/dennenaalden.
Redelijk kleine camping maar toch de beste.

Hij ligt aan een weg; al hoor je die 's Nachts niet. Je hebt uitzicht op Rovinj zelf en op de zee.
Je zit ook op loopafstand van Rovinj zelf; 10 minuten hooguit; en je hebt een aangelegt strand (met natuursteen gebelegde pieren) aan de zee-kant van de weg; waar je echt prachtig kan zwemmen en snorkelen.
De zee is vanaf de camping nog geen 20 meter schat ik.

De camping is te vinden aan de rechterkant van Rovinj; je kijkt vanaf de camping dus op de rechterkant van het stadje.

Ik heb folders geloof ik; en ik zou je graag de adressen geven. Het is de ideale camping voor mensen die niet vermaakt hoeven te worden maar zelf hun vakanties in willen delen; want er is weinig te doen op de camping zelf. Het uitzicht daarintegen is geweldig.

Laat het even weten als je daarheen gaat; er loopt een kroatische man die ook nederlands kan rond voor een reisburo; die boottochten verkoopt (zonsondergang zien; of dagtocht enzo); dat is een geweldige man die echt _iedereen_ kent die op de camping komt; vele komen ook speciaal voor hem terug; alleen al omdat het zo'n toffe man is.

Kijk even goed uit naar jonge katjes op de weg, ik ben net 2 dagen terug uit kroatie; en ik heb een kleine kroaat meegenomen
Nog geen 3 maanden; zwart en s uperlief !

Maargoed; ik hoor het nog wel van je
pi_29044590
dan weet ik nu ook wie jurrio en fatality zijn denk ik maar dr was dr bij ons maar 1 uit nieuwland hoor, Leerdam, daar kom ik vandaan, misschien helpt t alsk zeg, die gast met die sik maar die dame zou die avond best eens een pet op gehad kunnen hebben idd..
pi_29046907

dat was dus het reisgezelschap
Houdoe AJK
pi_29050619
de rechter was diegene die telkens ana t voetballen was. En naast de linker heb ik tijdens de duthc night nog op de bank gezeten met het eten en sangria drinken.

Ik herinner ze me allemaal wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')