Hmm, je mag toch verwachten van de gemeente (die toch het monopolie heeft op dit gebied), dat ze over de juiste informatie beschikken en het je verstrekken. Maar niet dus, begrijp ik uit die link. ID-kaart kan dus ook gewoon in Kroatie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:35 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik kwam laatst dit verhaaltje tegen over die paspoort-materie:
Klikkerdeklik
Vorig jaar konden we bij de grens met kroatië gewoon doorrijden. Bij de grens van Oostenrijk-Slovenië mochten we wel even uitstappen om te kijken of we wel een beetje leken op degene die op foto's stonden.

Nog steeds onduidelijk dus. Al die bureaucratie ook, de ene instelling weet van de andere instelling niet wat ze zeggen. Gewoon een paspoort regelen, weet je zeker dat je geen gezeik hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:35 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik kwam laatst dit verhaaltje tegen over die paspoort-materie:
Klikkerdeklik
Vorig jaar konden we bij de grens met kroatië gewoon doorrijden. Bij de grens van Oostenrijk-Slovenië mochten we wel even uitstappen om te kijken of we wel een beetje leken op degene die op foto's stonden.

Gewoon Oorlog beginnen tegen Kroatie, dan ben je er vanafquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nog steeds onduidelijk dus. Al die bureaucratie ook, de ene instelling weet van de andere instelling niet wat ze zeggen. Gewoon een paspoort regelen, weet je zeker dat je geen gezeik hebt.

Volgens mij zijn Kroatie en Servie nu niet echt vriendjes hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Wytze het volgende:
[..]
Gewoon Oorlog beginnen tegen Kroatie, dan ben je er vanaf

Ga je billen wassen Indiaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef Croat het volgende:
wytse ben je hier alleen om kroatie zwart te maken ofzo? tief dan maar lekker op met je kutkop idioot, ga maar lekker naar frankrijk, gasten als jij worden in kro goed aangepakt geloof me maar, de rest van de mensen fijne vakantie en veel plezier

Oude collega van me was er gewoon met zijn caravan geweest, die zei dat het water echt prachtig was. Zeker een aanradertje dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef Dutch_Courage het volgende:
Maandag 10:15 de bus pakken. Ik heb er echt zin in. Lekker op vakantie met z'n veertienen. Altijd gezellig.
Ik lees overal ook goede dingen over Rovinj voor wat betreft het stappen daar, komt dus helemaal goed.
Ook ga ik zeker een hollandparty meepakken (ergens op een afgelegen locatie feesten) en een avondje stappen in Porec.

Ook villa's Rubin? Wij vertrekken maandag a.s om kwart voor 1 :quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef Dutch_Courage het volgende:
Maandag 10:15 de bus pakken. Ik heb er echt zin in. Lekker op vakantie met z'n veertienen. Altijd gezellig.
Ik lees overal ook goede dingen over Rovinj voor wat betreft het stappen daar, komt dus helemaal goed.
Ook ga ik zeker een hollandparty meepakken (ergens op een afgelegen locatie feesten) en een avondje stappen in Porec.

Volgendeweek maandag pas...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:19 schreef LLn het volgende:
[..]
Ook villa's Rubin? Wij vertrekken maandag a.s om kwart voor 1 :![]()

Pas?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Volgendeweek maandag pas...
Eerst nog de Nijmeegse zomerfeesten.![]()

* Wytze ook eerst even Zomerfeesten door gaat nemenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Volgendeweek maandag pas...
Eerst nog de Nijmeegse zomerfeesten.![]()

Wanneer vertrekken de eerste Fokkers?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:39 schreef Dutch_Courage het volgende:
Mooi mooi.
Ik heb er zin in. Ik hoop alleen dat ik dan nog geld heb want de zomerfeesten vallen wat duurder uit dan dat ik begroot had (en het is pas dinsdag...).

Jaaaaaaaaaa fotosquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:55 schreef Koningin het volgende:
OOOooooooww, ik heb er zo'n zin in![]()
Hopelijk gaat het weer ook de goede kant op!!
Klinkt gezellig Ellen en Jurrio, iemand foto's???

dacht dat jij betaald werd om te werken?!quote:

Multi tasking heet datquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef markiemark het volgende:
[..]
dacht dat jij betaald werd om te werken?!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |