"Weer trekken wij ten strijde...."quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef Dutch_Courage het volgende:
Als je een stel zatte debielen met nec shirts langs ziet komen, dan zijn wij dat.
Zou goed kunnen.. was jij d'r ook dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef groggy het volgende:
zugzug dan was jij er eind juni en vertrok je op 6 juli weer naar huis ofzo??
Voor rood, zwart en groen!!quote:"Weer trekken wij ten strijde...."
Kijk eens een paar posts boven je...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef Wytze het volgende:
Was trouwens een witte haai voor de kust van Kroatie gesignaleerd en was bevestigd door de autoriteiten, dus ik ga niet meer
de week na jou, de eerste week van x-travel en beachmaster.. was relaxt 2 week langquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:48 schreef zugzug het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.. was jij d'r ook dan?
Beter vangen ze dat kut beest effe, met mijn ongeluk wordt ik opgeslokt door dat beest nog voordat ik een avondje ontzettend lam ben geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je...
![]()
Wij vertrekken ook 8 augustus, zitten we misschien wel bij elkaar in de busquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:21 schreef Wytze het volgende:
Ook Wytze meld zich, 8 Augustus voor 10 dagen Istrie, Rovinj hooola hola
Net geboekt, plaatjes zagen er goed uit
Klopt, heb het laatst nog na gezocht. M'n paspoort was verlopen en m'n ID-kaart ook, dus ik moest ff kijken wat het handigst was aan te vragen als ik Kroatie nog wilde bezoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:43 schreef Dutch_Courage het volgende:
Klopt het trouwens nog steeds dat je alleen met een paspoort Kroatië in komt? Dat was vorig jaar in elk geval wel zo.
Omdat we via internet geboekt hebben heeft niemand ons daar iets over verteld. Toch gisteren dus maar even iedereen een mailtje gestuurd. Is ook zo lullig als je bij de grens weer rechtsomkeert moet maken.
Mwah, ik weet niet of ze daar op het vliegveld ook intrappenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef groggy het volgende:
ach dikke boeien gewoon bluffen dat je er een hebt.. vorig jaar werd dr bij mij gecontroleerd.. kwam zon duane dude de bus in bij italië-slovenie.. je moest ff met je paspoort zwaaien... en klaar.. dus gewoon ff kaftje meenemen
Met Beachmasters? Vanuit Utrecht? Heb je mooie vrouwen bij je ?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef Dezz het volgende:
[..]
Wij vertrekken ook 8 augustus, zitten we misschien wel bij elkaar in de bus
Ik zal m'n Fok! naam wel een keer scanderen daar![]()
Eigenlijk vind ik dat heel dom, je weet toch dat als je op vakantie gaat dat je je paspoort moet meenemen of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wij hebben echt een paar slome gasten in de groep zitten die er echt niet aan gaan denken. Ik hoop dus maar dat ze mijn mail gekregen hebben of dat ze door de andere boekers zijn gebeld.
Paar vrienden van mij zijn er nu mee bezig en waren nog net op tijd met die dingen (week wachttijd).
Ze moeten niet zo janken, dankzij ons hebben al die crack-ass landen geld om eten te kopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:35 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik kwam laatst dit verhaaltje tegen over die paspoort-materie:
Klikkerdeklik
Vorig jaar konden we bij de grens met kroatië gewoon doorrijden. Bij de grens van Oostenrijk-Slovenië mochten we wel even uitstappen om te kijken of we wel een beetje leken op degene die op foto's stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |