abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:31:00 #26
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_24651253
quote:
60 euro p.p. wil betalen voor een halfuurtje.
Dus met de gondel terug naar Rovinj is niet aan te raden
Ik blijf daar en word gondelvaarder

[ Bericht 23% gewijzigd door NMGN23 op 20-01-2005 14:36:01 ]
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_24671902
We hebben gisteren "overlegt" over de vakantie. We gaan waarschijnlijk vlak na de zomerfeesten naar Rovinj met sowieso 10 man/vrouw (waarschijnlijk meer).
We weten nog niet precies of we 1 of 2 weken gaan. Aankomende week effe boekjes bekijken enzo.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_24671971
Kut, reageer ik onder de naam van mijn broertje.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:59:05 #29
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_24672504
Eee, wij gaan ook de week na de zomerfeesten
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:00:11 #30
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_24674796
In de haven (van iig Rovinj en Porec) staan al mensen klaar om je over te halen een boot te nemen. Dit kan een fjordtocht (limskifjord) of een kusttocht zijn maar ook met de boot naar Venezia kan!

[ Bericht 10% gewijzigd door Boeman op 21-01-2005 22:44:19 ]
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_24718538
De boot is toch ook veel leuker dan 250 km in een bus te zitten.......
pi_24726905
Hier wat foto's van mij van vorig jaar (helaas wel zwaar verkleint dus slechte kwaliteit):

Porec:

Venetië:

Porec ziet er een beetje hetzelfde uit als Rovinj qua straatjes enzo. Rovinj ligt net als Porec ook als een scheireilandje in zee maar bij Rovinj lopen straatjes echt zo de zee in. Bij Porec is dat niet zo.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:53:10 #33
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_24757278
Ook ik ga naar Istrië, Medulin om precies te zien.... Met m'n vriendin, een bus en zonder tent want die staat als het goed is al klaar op de camping. Iemand "ervaring" met deze plaats? Ben wel benieuwd wat jullie er van vonden dan...

Ben zelf enkele jaren geleden in Novigrad (bij Poreç) geweest. Het dorpje was gezellig maar niet zo heel veel te beleven... Maar hé, het is vakantie en dan moet je tot rust komen hé?! . .
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  woensdag 26 januari 2005 @ 22:36:15 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_24768859
Ja Gerdo, heb vorig jaar op waarschijnlijk dezelfde camping gezeten, Kazela.

Je zit met z'n allen (alle Nederlanders) daar op de grootste camping van Medulin. Medulin is zelf trouwens een dorpje van heb-ik-jou-daar. Ik denk echt het kleinste Gogotours-gat wat aangeboden wordt. Het uitgaan is niet echt je van het. Volgens mij ben je zo'n partyanimal toch, dus k denk niet dat je hier je 'release' zult krijgen. Desalniettemin is het wel te doen trouwens.

De camping is wel relaxt, supermarkt en winkeltje, restaurant..alles zit erbij..
Tenten zijn ook wel te doen, ze zien er zo uit:
[afbeelding]

Die brakke borrelaars daar vooraan zitten er niet bij inbegrepen.
Je kunt er een prima vakantie hebben hoor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_24774295
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:36 schreef Silenus het volgende:
Ja Gerdo, heb vorig jaar op waarschijnlijk dezelfde camping gezeten, Kazela.

Je zit met z'n allen (alle Nederlanders) daar op de grootste camping van Medulin. Medulin is zelf trouwens een dorpje van heb-ik-jou-daar. Ik denk echt het kleinste Gogotours-gat wat aangeboden wordt. Het uitgaan is niet echt je van het. Volgens mij ben je zo'n partyanimal toch, dus k denk niet dat je hier je 'release' zult krijgen. Desalniettemin is het wel te doen trouwens.

De camping is wel relaxt, supermarkt en winkeltje, restaurant..alles zit erbij..
Tenten zijn ook wel te doen, ze zien er zo uit:
[afbeelding]

Die brakke borrelaars daar vooraan zitten er niet bij inbegrepen.
Je kunt er een prima vakantie hebben hoor.
Dankjewel. Ik zit toch op een andere camping denk ik, nl. camping Medulin (heb geboekt via x-travel). Zolang het uitgaan "te doen" is ben ik al tevreden hoor. Ga nu met m'n vriendin en ben een beetje rustiger geworden, dus iedere dag tot 7 uur smorgens stappen hoeft ook zo persé niet (om de dag is ook goed .)

Zonde dat die brakke borrelaars er niet bij zitten trouwens, was vast gezellig geworden! . Nu moeten we met z'n 2en de koelkast vullen en 'm vervolgens wel helemaal leegzuipen, it's a though job nut someone has to do it! .

*zin in vakantie heeft*
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_24774364
hej, toevallig. wij zaten ook te kijken naar Villa Rubins met 8 vrienden. 4 juli wilden we vertrekken.
Hoe is het uitgaan er, ik hoor er hier niet veel positiefs over. Wat is er qua cultureel/uitstapjes nog meer te doen naast Venetië (boeit mij niet zo) en een stel meren.
pi_24812443
ik ben vorig jaar twee weken naar rovinj geweest, dus als iemand er iets over wilt weten roep maar
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_24812553
Istrie ga ik dus niet heen, want dan zit ik tussen allemaal Nederlanders.
All good things must come to an end...
pi_24812608
tvp
pi_24812901
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:55 schreef groggy het volgende:
ik ben vorig jaar twee weken naar rovinj geweest, dus als iemand er iets over wilt weten roep maar
Hoe is het uitgaan, hoe staat het met het vrouwelijk schoon ?
Wij zijn van plan om ook naar Rovinj te gaan op 2 augustus..
pi_24813080
uitgaan.. het is er niet super. wij deden met elke uitgaansmogelijkheid mee van de reisorganisatie, dat was super (monvi, partyboat, kroegentocht, dutch night) en de andere avonden gingen we eerst naar een kroeg om vervolgens met een groep nog lekker aan het water te gaan zitten.

vrouwelijk schoon; wij zijn niet erg veel in aanraking gekomen met kroatische meiden. Maar wel met andere nederlandse.. dus tjah dat is net als waar dan ook, er zijn mooie en lelijke.
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 15:41:50 #42
81202 blublub
snob and a half
pi_24815938
maar is dat stappen nou echt zo slecht? of ligt het gewoon aan wat je verwacht? want ik spreek veel studenten die het daar gewoon top vinden en vinden dat je er prima kunt stappen. wij kunnen ons al vermaken in een gezellig kroeg met leuke muziek. is dat ook allemaal niet zo boeiend ofzo, of is het gewoon niet zo leuk als je echt alleen van stappen in hippe clubs of boerendiscotheken houdt? mijn vraag is dus voor degenen die zeggen dat het niet leuk is: wat is er dan niet leuk aan? (wij willen overigens naar Porec, maakt dat veel verschil met Rovinj?)
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
pi_24816199
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:36 schreef roubain het volgende:

[..]

Hoe is het uitgaan, hoe staat het met het vrouwelijk schoon ?
Wij zijn van plan om ook naar Rovinj te gaan op 2 augustus..
je staat er best versteld van. Erg knappe meiden
pi_24817666
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:41 schreef blublub het volgende:
maar is dat stappen nou echt zo slecht? of ligt het gewoon aan wat je verwacht? want ik spreek veel studenten die het daar gewoon top vinden en vinden dat je er prima kunt stappen. wij kunnen ons al vermaken in een gezellig kroeg met leuke muziek. is dat ook allemaal niet zo boeiend ofzo, of is het gewoon niet zo leuk als je echt alleen van stappen in hippe clubs of boerendiscotheken houdt? mijn vraag is dus voor degenen die zeggen dat het niet leuk is: wat is er dan niet leuk aan? (wij willen overigens naar Porec, maakt dat veel verschil met Rovinj?)
porec weet ik niet, maar in rovinj zijn niet veel discotheken, maar er zijn wel leuke kroegen, leuke muziek das zeker prima! ik heb me er uitstekend vermaakt maar verwacht niet tientallen discotheken a la salou ofzo...
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_24818492
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:58 schreef boskov het volgende:

[..]

je staat er best versteld van. Erg knappe meiden
Waarheid als een koe!
All good things must come to an end...
pi_24851566
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:55 schreef groggy het volgende:
Hebben jullie gecampeerd? Zo ja, welke camping?

Wij hebben de vakantie moeten verzetten. We wilden graag 20 augustus gaan, maar mijn man kreeg geen vrij wat later in het seizoen. Voor mij maakt het niet uit, maar ik vind het wel jammer, nu is het stukken drukker en wat prijziger! Nu gaan we rond 25 juli.
pi_24853463
nee ik heb niet gekampeerd, maar iig zitten beachmasters en x-travel op camping porton biondi. wat bijna direct aan een strand ligt (1 weg oversteken)
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_24874221
Dat er bij een vakantietje boeken zoveel gedoe kan komen kijken zeg!

We hebben vandaag even bij elkaar gezeten. Dan wil die weer 2 weken i.p.v. 1, dan wil die weer met het vliegtuig i.p.v. met de bus, dan wil er weer een met z'n vriendin alleen in een appartement...

Kortom, we hebben nu nog niks geboekt. We hebben wel gekeken voor Villa's Rubin in Rovinj maarja, we zitten nu met 3 "groepjes" die allemaal iets anders willen, schiet echt niet op zo. Donderdag gaan we het nog een keer proberen.
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:17:52 #49
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_24885470
Als je Villa's Rubin wil boeken in de week die je eerder aangaf zul je moeten opschieten, beachmaster zit in die week al vol.
PS ik geloof dat de zomerfeesten 2 weken duren dit jaar, kwam ik ook pas achter toen we geboekt hadden.
pi_24916394
Vanochtend deed eindelijk die kutsite van gogo het. Villas Rubin , 25 juli vertrekken . Helaas wel in Arnhem opstappen, geen goed begin van de vakantie.
We hebben allemaal apart gebeotk maar zijn wel met 12 man/vrouw daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')