Porton Biondi!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef Wytze het volgende:
Onze foto's staan op
www.date-sexysingles.com/Istrie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:08 schreef marjee het volgende:
Heel erg leuk om hier van alles te zien en lezen over een weekje in rovinj waar ik zelf bij was! Wel grappig, ik herken weinig mensen van foto's, behalve bijv onze 'buurmannen' (Drachten) . We hebben toch echt niet alleen maar zitten kniezen in onze 'villa'.
regenen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:19 schreef Joppy het volgende:
[..]
Terrasje pakken als het begint te regenen?
's avonds kwam er een onweersbui opzetten, terwijl we al op het terras zaten. Dus snel een droog plekje onder het afdak gezocht. Waar we, naar nu blijkt, aanschoven bij een Fok!-user en vriendinnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:48 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
regenen?![]()
Wij hebben alleen maar zon gehad en iedere dag minimaal 32 graden![]()
![]()
Haha te cool dat jullie gewoon in dezelfde periode zatenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef marjee het volgende:
Volgens mij herken ik jou gezicht wel ja. Enkele foto's (waarop alwin niet mag ontbreken) op http://marjeee.bebo.com en dan rovinj 2005
Heb trouwens email van onze schuinbovenbuurmannen niet.
Waren dat die knakkers die daar bovenaan bij Beachmasters stonden, en die een blauw zeil boven hun tenten hadden gespannen ? Ze waren op eigen vervoer daarnaar toe gekomen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Porton Biondi!!![]()
Daar stond ik dus ook, welliswaar wat meer naar rechts, al moet ik zeggen dat we PRECIES op dat punt ook hebben gedacht om onze zut op te zetten.
Goeie camping, ook vrienden geworden met Ivo?![]()
[afbeelding]
Get lost ! Welke periode ben jij geweest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:48 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
regenen?![]()
Wij hebben alleen maar zon gehad en iedere dag minimaal 32 graden![]()
![]()
25 Juli t/m 3 Augustusquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
Get lost ! Welke periode ben jij geweest?
Wij zijn nog wat langer gebleven in Rovinj en ik kan je zeggen dat het 3 en 4 augustus geregend heeft, je hebt dus net geluk gehad!quote:
Hehe heb je zeker geluk gehad. Zon is goedquote:
Ik ga nooit 2x na elkaar naar dezelfde plaatsquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe heb je zeker geluk gehad. Zon is goed
Zijn er al mensen die zeggen dat ze volgend jaar weer gaan ?
Volgend jaar hebben we al andere plannen, maar over 2 jaar zit de kans erin dat we weer gaan. Waar weten we nog niet, misschien wel gewoon dezelfde plaats.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe heb je zeker geluk gehad. Zon is goed
Zijn er al mensen die zeggen dat ze volgend jaar weer gaan ?
Oh nee?? En Duitsland elk jaar dan??quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:09 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik ga nooit 2x na elkaar naar dezelfde plaats
Dat is een weekendje weg met de familiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Oh nee?? En Duitsland elk jaar dan??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |