Op welke camping ben je geweest en was het er leuk/gezellig/schoon etc?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:41 schreef Koningin het volgende:
Gisteren terug gekomen. Twee weken vliegen echt om.
Wij hebben geen 'feest'-vakantie gehad, maar lekker op de camping.
Het was echt super!!! We gaan zeker nog terug.
Het regent hier, zit sinds 2 weken weer in een lange broek![]()
Wij zijn op camping Vestar geweest in Rovinj. Ik vond het prima, goed sanitair, mooi zwembad, winkel met alles te koop, pin automaat op de camping en zelfs een grasveld om aan het strand te liggen. Qua animatie was het minder, maar daar hadden we ook niet zoveel behoefte aan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:10 schreef Doekes het volgende:
[..]
Op welke camping ben je geweest en was het er leuk/gezellig/schoon etc?
Wij zijn op camping Kazela in Medulin geweest. Erg leuke camping, hele schone douches/toiletten. Werden bijna constant schoongemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:10 schreef Doekes het volgende:
[..]
Op welke camping ben je geweest en was het er leuk/gezellig/schoon etc?
Ik heb geen Nederlands bier gedronken daar, bij de bierproefavond was trouwens ook nog het bier Ozjusko aanwezig, deze behaalde het hoogste punt van 7,9quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef Dutch_Courage het volgende:
Karlovacko, Zlatorog, Pan, Favorit en natuurlijk Heineken en Bavaria.
Het Nederlandse bier bleef toch het beste.
het wordt trouwens tijd dat ze eens tapinstallaties uit gaan vinden daar in Kroatië. Elke keer als we gingen stappen kregen we lauwe flesjes.
Jammer dat ik me niet eerder geregistreerd heb hier, had ik vast goeie tips gekregen! Cool, ben ik ook geweest, twee weken geleden. Ik wil volgend jaar weer, die mensen zijn te gek (dat zeg ik niet omdat ik de taal spreekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:30 schreef Dezz het volgende:
Ik ben gisteren terug gekomen uit Rovinj en het was echt te gek! We hebben denk ik in totaal iets van 500 foto's dus de leukste zal ik hier wel posten
Die scoorde ook belabberd ja, maar Zlatorog eindigde onderaan met een 5quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
En welke scoorde het laagste? Favorit denk ik?
In 1998 zat ik ook op camping Porto Sole. Goeie camping. Service was inderdaad goed en ook het onderhoud was toppie (maar dat was dus in 1998....).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:36 schreef 4ureyez_only het volgende:
Ik kan trouwens iedereen hotel Petalon aanraden in Vrsar of camping Porto Sole, super service daar en alles wordt nog vernieuwd voor volgend jaar
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef Wytze het volgende:
Onze foto's staan op
www.date-sexysingles.com/Istrie
Ik zat bij jouw in de bus terug van Porec na de partyboat, ik herken de 'relneger' met zijn 'vriendje'quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:13 schreef Wytze het volgende:
Onze foto's staan op
www.date-sexysingles.com/Istrie
Ik zat ook in die bus, helemaal vooraan! Het ging echt nergens over idd, maar ik heb er toch om moeten lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:25 schreef Wytze het volgende:
Haha mooi was dat he. Heb me helemaal kapot gelachen om die amateur.
Eerst waren ze vriendjes, toen begon die ene knakker of zijn zwarte braadworst en toen was het gebeurd. Het was alleen ontzettend dom van hem dattie tegen dat meisje van X-travel begon te bitchen.
Post eens een foto van je, kijken of ik je herken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |