quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:41 schreef Nosferatu. het volgende:De TT zegt het al , mijn vriendin wilt mij sinds een tijdje niet meer pijpen , we hebben een gezonde relatie waarin alles word bepraat en hier hebben we het ook over gehad , en als argument geeft ze dat ze het niet altijd zo'n fris idee vind.
Daar kan ik best nog wel bij inkomen , wanneer je heel de dag hebt gewerkt, gezweten , en gezeken het niet al te fris is , ik wil dan best wel eerst voor een vrijpartij even onder de douche stappen , (wat ik de laatste keren ook heb gedaan) maar het kwam er dan ook niet van.
Het feit is , ik begrijp best dat een meisje dat niet wil doen , maar de eerste jaren van onze relatie deed ze het altijd wel , er waren nooit problemen , zelf vind ik dat dat wel bij een gezonde sexrelatie hoort, ze vind het bv heerlijk om te worden gebeft.
Maar het lijkt wel dat sinds we samen wonen ze het niet meer zo belangrijk vind om mij te plezieren zeg maar.
Zelf denk ik vaak dat ik er maar vrede mee moet hebben en het te accepteren , ik wil zeker niet dat er met tegenzin gepijpt word, maar toch zit het me wel hoog.
Iemand hier een mening of tips over ?
Douchen zegt niet dat je schoon bent,daarmee was je niet alle eventuele geurtjes weg.
Het vel naar achter halen en wassen kan geen kwaad,daarmee voorkom je het fenomeen
'kopkaas' .
Ben je wel schoon en gewassen en wil ze er niet aan,geef je haar haar plezier dmv een befbeurt
toch ook niet meer.
Het kan niet zo zijn dat de een WEL aan z'n trekken komt en de ander niet,da's niet gezond in en voor een relatie als je het mij vraagt!
Sex is niet vanzelf sprekend maar WEL natuurlijk.........
Persoonlijk vind ik orale sex erbij horen,het maakt deel uit van goeie sex in mijn optiek,
of komt dat doordat ik ERG oraal ben ingesteld misschien?(dit door m'n loi cursus:likken als Lassie).
En ga eens na of ze niet toch aan een andere leuter 'snoept' ,want als ze het eerst WEL deed en
nu 'ineens' niet meer is dat vaak een teken dat er iets gaande is.
Kan niet zeggen of het haar gevoelens voor jou zijn die zijn verminderd,of dat ze er een andere vent op na houdt.
Tenslotte ken ik jullie niet dus daar kan en mag ik niet over oordelen,maar zou als ik in jouwn schoenen stond wel een en ander uitzoeken.......
Succes ermee,hoop voor jou op 'beterschap' want sluimeren frustratie's te lang door,zie je vaak
dat het op een gegeven moment WEL een groot probleem wordt!
Welke band zong dat ook al weer:er zijn meisjes die doen het met veel plezier,er zijn meisjes die vinden het fijn.........???
Ik ben zo'n meid getrouwd anyway,Lucky ME!
Hopelijk heb je wat aan m'n posting!
PS:
Lichaamshaar afscheren wil ook helpen,niet altijd als je als man fris gedouched bent
wil dat automatisch zeggen dat je lekker fris ruikt.
Nu hoor ik van veel mannen met borsthaar dat er een bepaalde geur blijft hangen in die wollen deken,ik blij dat ik geen borsthaar heb!
Heb dat wel onder m'n oksels,zelfs na het douchen,dus scheer ik m'n oksels als man zijnde......en ook op andere plekken
![]()
.
Niks zo naar als je sexmaatje niet lekker ruikt of zelfs een naar luchtje aan zich heeft!
En ik weet niet of het een l.lverhaal is of waarheid,maar men zegt dat het eet en drink patroon bepaald hoe de man 'smaakt' tijdens de sex.
Eet je bv veel fruit(like me) dan schijnt je sperma vrij zoet te smaken,je zou eens
op internet kunnen opzoeken of dat al dan niet klopt.
Van bierdrinkende mannen zeggen ze dat deze bitter en vies smaken,naar horen zeggen.
Ik proef niet van dat spul want ik ben als man zijnde lesbisch,ik val 100% op vrouwen:Y!
[ Bericht 15% gewijzigd door Scuderia_Mark op 19-01-2005 12:05:45 (mark31) ]