abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24663565
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:40 schreef SILURES het volgende:
Ik heb altijd de indruk gehad dat vrouwen pijpen heerlijk vinden, als je ziet hoe gulzig ze kijken dan ga ik haast denken dat ik het ook weleesn zou willen proberen.

Doekje voor het bloeden voor het slachtoffer, als ze eenmaal dertig geweest zijn worden ze pas echt Geil en ga je pas wat beleven met vrouwen.
Jij doet net of alle vrouwen hetzelfde zijn...
pi_24663586
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 05:47 schreef Stratos het volgende:
Mensen liegen dat sex niet een van de belangrijkste dingen is in de relatie want dat is het toch wel
Speak for yourself.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:06:12 #125
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24663646
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Jij doet net of alle vrouwen hetzelfde zijn...
Over het algemeen genomen....
pi_24663687
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:06 schreef Varr het volgende:
Over het algemeen genomen....
Sorry, hoor, maar kijk even naar die toon. Doet me denken aan een TV-programma over het paargedrag van de hyena.
pi_24663727
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Speak for yourself.
Je hebt wel een hele hoge agressieve negatieve benadering over je, zeker tav het mannelijke geslacht, heb ik het goed dat je lesbisch bent, of ben je nog niet "out of the kast ).

Als je in het dagelijkse leven ook zo kritisch en fel ben, zullen veel mensen op afstand blijven om niet door je gebeten te worden. Lijkt me verrotte eenzaam om zo door het leven te gaan.
pi_24663877
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:12 schreef exup het volgende:
Je hebt wel een hele hoge agressieve negatieve benadering over je, zeker tav het mannelijke geslacht, heb ik het goed dat je lesbisch bent, of ben je nog niet "out of the kast ).
Helemaal niet negatief... Pijpen onprettig vinden = een negatieve houding hebben t.o.v. mannen? Seks niet zo belangrijk vinden = een negatieve houding hebben t.o.v. mannen? Ik doe voornamelijk mee aan dit topic omdat ik er een heel andere kijk op heb en me soms erger aan het feit dat mensen bepaalde dingen als vanzelfsprekend beschouwen.

Ik ben bi, maar mijn voorkeur gaat uit naar mannen.
quote:
Als je in het dagelijkse leven ook zo kritisch en fel ben, zullen veel mensen op afstand blijven om niet door je gebeten te worden. Lijkt me verrotte eenzaam om zo door het leven te gaan.
Ja, ik ben in het dagelijks leven ook fel en kritisch. Ik jaag regelmatig mensen op de kast doordat ik vaak ferme uitspraken doe in een discussie. Daar kies ik voor. En dat dat betekent dat je geen uitgebreide vriendenkring hebt, daar heb je gelijk in. Maar ik heb liever enkele vrienden die er tegen kunnen dat ik gewoon zeg wat ik denk dan een berg 'vrienden' bij wie ik een rol moet spelen. Ik ben iemand die erg graag alleen is, dus nee, ik voel me niet bepaald eenzaam. Ik ben zelfs erg gelukkig.
pi_24663892
En misschien moet je even lezen wat ik schrijf in andere topics. Dit is toevallig een onderwerp waarover ik nogal fel en boos kan worden, maar ik ben ook heel goed in staat tot een veel vriendelijker benadering, hoor. En de soep wordt niet altijd even heet gegeten als ze wordt opgediend.
pi_24664297
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En misschien moet je even lezen wat ik schrijf in andere topics. Dit is toevallig een onderwerp waarover ik nogal fel en boos kan worden, maar ik ben ook heel goed in staat tot een veel vriendelijker benadering, hoor. En de soep wordt niet altijd even heet gegeten als ze wordt opgediend.
Lupa = wolf, bij de wolven is het (Alfa) vrouwtje de leider, dit zegt wat over kracht

Solitair= Alleen levend, dit zegt wat over zelfstandigheid,

Maar Lupa als we deze benaming op jouw persoon betrekken en gaan analyseren komt er mbt tot jouw persoonlijkheid, mbt (zelf)acceptatie, kracht=veiligheid, dan komt er een heleboel naar boven nietwaar?

Maar ik denk dat ik dat jou ook niet hoef te vertellen.
pi_24664507
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:54 schreef exup het volgende:
Lupa = wolf, bij de wolven is het (Alfa) vrouwtje de leider, dit zegt wat over kracht
Lupa betekent ook 'hoer', alleen die betekenis had ik niet in mijn hoofd toen ik de naam bedacht. Het was het beeld van de 'lone wolf' dat ik voor me had. De wolf die zijn eigen gang gaat zonder roedel. Ik heb de term vertaald naar het Latijn en vervrouwelijkt. Het leider-idee speelde daarbij geen enkele rol, aangezien een solitair levende wolf geen roedel heeft. Maar in relaties / vriendschappen neig ik wel naar dominantie, al probeer ik dat tot het minimum te beperken.
quote:
Maar Lupa als we deze benaming op jouw persoon betrekken en gaan analyseren komt er mbt tot jouw persoonlijkheid, mbt (zelf)acceptatie, kracht=veiligheid, dan komt er een heleboel naar boven nietwaar?

Maar ik denk dat ik dat jou ook niet hoef te vertellen.
Dat hangt ervan af wat jij denkt dat eruit naar boven komt. Ik denk dat ik een behoorlijke portie zelfkennis bezit, maar verras me met je uitgebreide psychologische analyse.
pi_24664588
De avatar van een dreigende wolf is natuurlijk ook geen toeval. Ja, ik kan best een bitch zijn.
pi_24669207
Slotje op verzoek van TS
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')