Liefde? Of ruilhandel? Of zelfs chantage?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:49 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
En nog iets, zij wil wel super graag gebeft worden... Maar ik heb gezegd dat ik hier ook mee ga stoppen zolang zij mij niet af en toe (hoeft voor mijn part echt niet elke week) pijpt.
Daar zit ik zelf ook aan te denken , ik moet het daar nog met haar over hebben , Het probleem bij mij is dat ik het meteen projecteer op, houden van , als ze het vroeger deed om mij een plezier te doen hield ze toen meer van me ? ik had hem volgens mij ook in R&P kunnen openenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad een beetje gek dat ze het eerst wel wilde en nu niet. Heeft ze het tot nu toe misschien altijd met tegenzin gedaan, om jou een plezier te doen?
Vraag jij je nooit af waarom , je je met je 35ste jaar nog steeds met je broer kinderlijk moet vermaken ...... om dit soort opmerkingen dusquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Pijpen kreng....
Liefde is verdomme geen ruilhandel! Jij wilt dus graag dat je vriendin iets doet, ondanks het feit dat ze het vreselijk vindt om te doen? Ze MOET het gewoon doen en anders ben je vertrokken?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:23 schreef Lu_uK het volgende:
Waarom stop je niet met haar beffen en eens kijken wat ze dan doet, misschien ziet ze dan in hoe het voor jou is.
Je kunt je blijkbaar niet voorstellen dat er vrouwen zijn die de handeling op zich onprettig vinden, of die lul schoon is of niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:20 schreef TeazNutz het volgende:
Wat heb ik weer een mazzel als ik dit zo lees, ga samen met haar douchen.
Moet er toch geen probleem meer zijn?
Euh, ik vind beffen nou ook niet het meest geweldige om te doen.. Het ruikt ook een beetje apart enzo. Maar het is wel leuk om te zien wat voor een effect het heeft op me vriendin, daar doe ik het voor. En daar komt bij dat ze het heerlijk vind.. Is liefde (en sex) niet meer geven dan nemen, en hoort dit er ook niet bij?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Liefde is verdomme geen ruilhandel! Jij wilt dus graag dat je vriendin iets doet, ondanks het feit dat ze het vreselijk vindt om te doen? Ze MOET het gewoon doen en anders ben je vertrokken?
Jasses. Zo'n vent trapte ik dus linea recta de deur uit.
Jeetje, als je vriendin echt van je zou houden, dan zou ze je zelfs pijpen als je recht uit haar sterretje komt! Dat heb ik wel eens op een film gezien. Zo recht uit haar eigen aars in haar mond. Vond ze echt lekker ook nog. Dat is echte liefde! Hoe heette die film ook al weer. Heeft ook in de bioscoop gedraaid in 3 delen... ehm.. Lord of the Rimms geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:12 schreef Nosferatu. het volgende:
[..]
Daar zit ik zelf ook aan te denken , ik moet het daar nog met haar over hebben , Het probleem bij mij is dat ik het meteen projecteer op, houden van , als ze het vroeger deed om mij een plezier te doen hield ze toen meer van me ? ik had hem volgens mij ook in R&P kunnen openen
Zozo, felle tante ben je.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt je blijkbaar niet voorstellen dat er vrouwen zijn die de handeling op zich onprettig vinden, of die lul schoon is of niet?
ik ben het met dat vlak helemaal met je eens , ik wil absoluut niet dat mijn vriendin iets doet waar ze zelf helemaal geen behoefte aan heeft, maar ik voel mij wel als in sommige bovenstaande opmerkingen beschreven, ik hou verschrikkelijk veel van haar en het kan me eigenlijk niet echt veel schelen hoe zij smaakt , het feit dat zij erg geniet van beffen is voor mij al genoeg reden om het te doen , maar wederzijds mis ik dat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Liefde is verdomme geen ruilhandel! Jij wilt dus graag dat je vriendin iets doet, ondanks het feit dat ze het vreselijk vindt om te doen? Ze MOET het gewoon doen en anders ben je vertrokken?
Ik zou persoonlijk niet willen dat iemand van wie ik houd dingen voor me doet die hij/zij ècht heel vervelend vindt om te doen. Wel of niet willen pijpen heeft helemaal niks met liefde te maken.quote:[b]Op dinsdag 18 januari 2005 09:32
Jeetje, als je vriendin echt van je zou houden, dan zou ze je zelfs pijpen als je recht uit haar sterretje komt!
Ja, dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:41 schreef TeazNutz het volgende:
Zozo, felle tante ben je.
Dat meende ik wel serieus. Als mijn vriend dat nou ècht graag wil, zou ik er geen probleem mee hebben als hij er een ander voor betaalde.quote:En ook een beetje simpel uit de hoek komen met een opmerking:" Dan ga je maar naar de hoeren".
Sommige anderen in dit topic zeggen wel dingen in die richting.quote:Kan me best voorstellen dat je geen vriend hebt als je jezelf meteen zo opsteld.
Doe eens ff relaxed, ik zeg toch niet dat ie ze zin moet doordrukken?
Geen last van pikvrees, maar heb zo'n ding liever niet in mijn mond. Beffen vind ik ook niet lekker om te doen trouwens.quote:Pikvrees ofzo, djeezzzz
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:48 schreef Darklight het volgende:
Als zij niet meer wil pijpen wil jij niet meer beffen, easy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |