abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:41:11 #1
106963 Nosferatu.
Nosferatu, eine Symphonie
pi_24620493
De TT zegt het al , mijn vriendin wilt mij sinds een tijdje niet meer pijpen , we hebben een gezonde relatie waarin alles word bepraat en hier hebben we het ook over gehad , en als argument geeft ze dat ze het niet altijd zo'n fris idee vind.
Daar kan ik best nog wel bij inkomen , wanneer je heel de dag hebt gewerkt, gezweten , en gezeken het niet al te fris is , ik wil dan best wel eerst voor een vrijpartij even onder de douche stappen , (wat ik de laatste keren ook heb gedaan) maar het kwam er dan ook niet van.

Het feit is , ik begrijp best dat een meisje dat niet wil doen , maar de eerste jaren van onze relatie deed ze het altijd wel , er waren nooit problemen , zelf vind ik dat dat wel bij een gezonde sexrelatie hoort, ze vind het bv heerlijk om te worden gebeft.

Maar het lijkt wel dat sinds we samen wonen ze het niet meer zo belangrijk vind om mij te plezieren zeg maar.
Zelf denk ik vaak dat ik er maar vrede mee moet hebben en het te accepteren , ik wil zeker niet dat er met tegenzin gepijpt word, maar toch zit het me wel hoog.

Iemand hier een mening of tips over ?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:49:11 #2
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_24620566
Ai, ik heb dat probleem ook...

Mijn vriendin gebruikt als argument dat ze het vies vind terwijl ik voor elke vrijpartij best wil douchen. Het probleem is idd bij mij ook dat ze het eerst wel "redelijk vaak" deed maar de laatste tijd nooit meer. En als ze het doet dat duurt het een paar minuten omdat ze bij de daad zoveel negatieve energeie uitoefent dat de lol er voor mij snel af is!!

En nog iets, zij wil wel super graag gebeft worden... Maar ik heb gezegd dat ik hier ook mee ga stoppen zolang zij mij niet af en toe (hoeft voor mijn part echt niet elke week) pijpt.

Ik begrijp je frustratie dude...
pi_24620685
Uberhaupt niet pijpen is tot daar aan toe, maar na een paar jaar ineens beginnen te zeuren is een beetje sneu.
pi_24620743
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:49 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
En nog iets, zij wil wel super graag gebeft worden... Maar ik heb gezegd dat ik hier ook mee ga stoppen zolang zij mij niet af en toe (hoeft voor mijn part echt niet elke week) pijpt.
Liefde? Of ruilhandel? Of zelfs chantage?

Ik vind pijpen ook vies. Ook al doucht een man twaalf keer en smaakt zijn lul naar rozenzeep. Ik vind het erg onplezierig om te doen, heeft niks te maken met de hygiëne van de betreffende heer.

Maar het is inderdaad een beetje gek dat ze het eerst wel wilde en nu niet. Heeft ze het tot nu toe misschien altijd met tegenzin gedaan, om jou een plezier te doen?
pi_24620744
Pijpen kreng....
bla bla bla......
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:08:48 #6
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24620757
quote:
vriendin wilt niet meer pijpen
Leer er maar mee leven hé ..
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:12:18 #7
106963 Nosferatu.
pi_24620800
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar het is inderdaad een beetje gek dat ze het eerst wel wilde en nu niet. Heeft ze het tot nu toe misschien altijd met tegenzin gedaan, om jou een plezier te doen?
Daar zit ik zelf ook aan te denken , ik moet het daar nog met haar over hebben , Het probleem bij mij is dat ik het meteen projecteer op, houden van , als ze het vroeger deed om mij een plezier te doen hield ze toen meer van me ? ik had hem volgens mij ook in R&P kunnen openen
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:14:04 #8
106963 Nosferatu.
pi_24620817
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Pijpen kreng....
Vraag jij je nooit af waarom , je je met je 35ste jaar nog steeds met je broer kinderlijk moet vermaken ...... om dit soort opmerkingen dus
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:17:15 #9
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_24620856
Probeer de reden uit te vinden en maak er wat geks van, smeer jam of slagroom o.i.d op je apparaat, geloof me je kan een hoop lol hieraan beleven.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_24620874
vindt dat het er bij hoort, je bent toch niet vies van elkaar?
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_24620887
Wat heb ik weer een mazzel als ik dit zo lees, ga samen met haar douchen.
Moet er toch geen probleem meer zijn?
pi_24620933
Waarom stop je niet met haar beffen en eens kijken wat ze dan doet, misschien ziet ze dan in hoe het voor jou is.
pi_24620944
en wat heeft ze als andwoord dat ze het niet wit doen ook al heb je gedouched
pi_24620960
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:23 schreef Lu_uK het volgende:
Waarom stop je niet met haar beffen en eens kijken wat ze dan doet, misschien ziet ze dan in hoe het voor jou is.
Liefde is verdomme geen ruilhandel! Jij wilt dus graag dat je vriendin iets doet, ondanks het feit dat ze het vreselijk vindt om te doen? Ze MOET het gewoon doen en anders ben je vertrokken?

Jasses. Zo'n vent trapte ik dus linea recta de deur uit.
pi_24620979
Als ik een vriend zou hebben en die zou per se gepijpt willen worden (ik doe het überhaupt niet, vind het gewoon niet fijn) dan zou ik zeggen, ga maar naar de hoeren, die willen wel. No problem. Maar ìk doe het niet.
pi_24621000
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:20 schreef TeazNutz het volgende:
Wat heb ik weer een mazzel als ik dit zo lees, ga samen met haar douchen.
Moet er toch geen probleem meer zijn?
Je kunt je blijkbaar niet voorstellen dat er vrouwen zijn die de handeling op zich onprettig vinden, of die lul schoon is of niet?
pi_24621024
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Liefde is verdomme geen ruilhandel! Jij wilt dus graag dat je vriendin iets doet, ondanks het feit dat ze het vreselijk vindt om te doen? Ze MOET het gewoon doen en anders ben je vertrokken?

Jasses. Zo'n vent trapte ik dus linea recta de deur uit.
Euh, ik vind beffen nou ook niet het meest geweldige om te doen.. Het ruikt ook een beetje apart enzo. Maar het is wel leuk om te zien wat voor een effect het heeft op me vriendin, daar doe ik het voor. En daar komt bij dat ze het heerlijk vind.. Is liefde (en sex) niet meer geven dan nemen, en hoort dit er ook niet bij?
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:32:39 #18
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_24621043
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:12 schreef Nosferatu. het volgende:

[..]

Daar zit ik zelf ook aan te denken , ik moet het daar nog met haar over hebben , Het probleem bij mij is dat ik het meteen projecteer op, houden van , als ze het vroeger deed om mij een plezier te doen hield ze toen meer van me ? ik had hem volgens mij ook in R&P kunnen openen
Jeetje, als je vriendin echt van je zou houden, dan zou ze je zelfs pijpen als je recht uit haar sterretje komt! Dat heb ik wel eens op een film gezien. Zo recht uit haar eigen aars in haar mond. Vond ze echt lekker ook nog. Dat is echte liefde! Hoe heette die film ook al weer. Heeft ook in de bioscoop gedraaid in 3 delen... ehm.. Lord of the Rimms geloof ik.
Rescuer of the distressed damsel
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:37:46 #19
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_24621106
Dat zuigt
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_24621162
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je kunt je blijkbaar niet voorstellen dat er vrouwen zijn die de handeling op zich onprettig vinden, of die lul schoon is of niet?
Zozo, felle tante ben je.
En ook een beetje simpel uit de hoek komen met een opmerking:" Dan ga je maar naar de hoeren".

Kan me best voorstellen dat je geen vriend hebt als je jezelf meteen zo opsteld.
Doe eens ff relaxed, ik zeg toch niet dat ie ze zin moet doordrukken?

Ik gaf een tip, om het minder "erg" te maken.
Pikvrees ofzo, djeezzzz
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:44:24 #21
106963 Nosferatu.
pi_24621185
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

ik ben het met dat vlak helemaal met je eens , ik wil absoluut niet dat mijn vriendin iets doet waar ze zelf helemaal geen behoefte aan heeft, maar ik voel mij wel als in sommige bovenstaande opmerkingen beschreven, ik hou verschrikkelijk veel van haar en het kan me eigenlijk niet echt veel schelen hoe zij smaakt , het feit dat zij erg geniet van beffen is voor mij al genoeg reden om het te doen , maar wederzijds mis ik dat dus
pi_24621206
quote:
[b]Op dinsdag 18 januari 2005 09:32
Jeetje, als je vriendin echt van je zou houden, dan zou ze je zelfs pijpen als je recht uit haar sterretje komt!
Ik zou persoonlijk niet willen dat iemand van wie ik houd dingen voor me doet die hij/zij ècht heel vervelend vindt om te doen. Wel of niet willen pijpen heeft helemaal niks met liefde te maken.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:48:35 #23
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24621226
Als zij niet meer wil pijpen wil jij niet meer beffen, easy
pi_24621237
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:41 schreef TeazNutz het volgende:
Zozo, felle tante ben je.
Ja, dat hoor ik wel vaker.
quote:
En ook een beetje simpel uit de hoek komen met een opmerking:" Dan ga je maar naar de hoeren".
Dat meende ik wel serieus. Als mijn vriend dat nou ècht graag wil, zou ik er geen probleem mee hebben als hij er een ander voor betaalde.
quote:
Kan me best voorstellen dat je geen vriend hebt als je jezelf meteen zo opsteld.
Doe eens ff relaxed, ik zeg toch niet dat ie ze zin moet doordrukken?
Sommige anderen in dit topic zeggen wel dingen in die richting.
quote:
Pikvrees ofzo, djeezzzz
Geen last van pikvrees, maar heb zo'n ding liever niet in mijn mond. Beffen vind ik ook niet lekker om te doen trouwens.
pi_24621255
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:48 schreef Darklight het volgende:
Als zij niet meer wil pijpen wil jij niet meer beffen, easy

Triest hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')