gaan we op Scheveningen???quote:
Je hebt de site dus niet gelezen hequote:
Ik heb hem nog niet in mijn handen cunt.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een keer voor Strol: [afbeelding]
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt de site dus niet gelezen he![]()
Surfer en Cho gun ik het. Die hebben niet 3 dagen lopen huilen omdat hun game niet verstuurd werdquote:Op maandag 17 januari 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet in mijn handen cunt.
Bewaar die middelvinger liever voor surfer, die speelt hem al sinds vrijdag.
Gijs post het maar niet in het Xbox topic want je wordt direct afgezekenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
Die KOTOR 2 review van Eurogamer.Bugs Meer tekst Hergebruik van locaties uit deel 1.
*ernstig twijfelt*![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
Die KOTOR 2 review van Eurogamer.Bugs Meer tekst Hergebruik van locaties uit deel 1.
*ernstig twijfelt*![]()
quote:Ik snap de mensen niet diedoen bij Kotor 1 en nu
bij Kotor 2. Blabla.
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Surfer en Cho gun ik het. Die hebben niet 3 dagen lopen huilen omdat hun game niet verstuurd werd
Ik spreek je nog wel voor de release van de nieuwe Zelda of Mario 128.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer en Cho gun ik het. Die hebben niet 3 dagen lopen huilen omdat hun game niet verstuurd werd
Gijs, ik ga dan voor het Nintendo hoofdkantoor slapenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel voor de release van de nieuwe Zelda of Mario 128.
RE is samen met FF mijn favoriete gamereeks.
Wat is dat voor onzin? Omdat je het origineel goed vond moet je het vervolg automatisch goed vinden? FF X-2 trok ik ook niet. Mag ik dat dan ook niet zeggen?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Gijs post het maar niet in het Xbox topic want je wordt direct afgezekenIk mocht ook niks over Kotor 2 zeggen omdat ik Kotor 1 wel goed vond
fuckups daar
Ik haal hem trouwens niet,.... er zijn pas quests bugs ontdekt en de graphics zijn wat minder.... dat trek ik echt niet !
ik lees nietquote:
Gaan we samen naar Japan! Nemen we Ker ook mee.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik ga dan voor het Nintendo hoofdkantoor slapen
zet alvast een raam open. Als er aangebeld word kun je daardoor snel naar buiten springenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:51 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb trouwens een aanhoudingsbevel binnengekregen van de politieeen boete die ik niet betaald heb
![]()
U kunt aanhouding voorkomen, door de boete te betalen voor het moment dat de politie zich bu heeft vervoegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |