http://www.wreckedexotics(...)o_20041226_002.shtmlquote:Car:
2003 Ferrari 360 Spyder
Description:
Rear left tire blew out causing the car to lose control around a turn. The car ended up on railroad tracks. The damage wasn't as bad as it looks and thankfully no one was injured.
over die utrechtse gele ferrari 360 spiderquote:Op maandag 17 januari 2005 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrechtse Ferrari...?
Wibi Soerjadi woont in Zeist en heeft die tochwaar gaat dit topic over eigenlijk
Of beter gezegd: Wat er nog van over isquote:Op maandag 17 januari 2005 01:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
over die utrechtse gele ferrari 360 spider
als je zo'n lelijke auto koopt verdien je het.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Of beter gezegd: Wat er nog van over is
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
als je zo'n lelijke auto koopt verdien je het.
Je hebt in ieder geval genoeg verdiend.....quote:Op maandag 17 januari 2005 01:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
als je zo'n lelijke auto koopt verdien je het.
vind ze allebei keimooi !quote:Op maandag 17 januari 2005 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echte auto:
[afbeelding]
ik weet dat die ferrari duurder is maar deze is toch vele male mooier.
mee eensquote:Op maandag 17 januari 2005 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echte auto:
[afbeelding]
ok eenschquote:Op maandag 17 januari 2005 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
als je mocht kiezen?
ik koos dan die ferrari en verkocht die weer.. kocht een mooie hemi cuda, mooi opknappen en van de rest van het geld op vakantie gaan en mensen in ferrari's uitlachen.
Dukes of hazardquote:Op maandag 17 januari 2005 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echte auto:
[afbeelding]
de eerste link is geen ferrari...quote:Op maandag 17 januari 2005 01:20 schreef blup het volgende:
-knip-
Weet iemand er meer van?
Zal die crash, voor of na mijn foto geweest zijn.. (Er staat 2003... mischien is dat t bouwjaar...?)
nee die eerste link is 'm duidelijk niet.. heet zelf gallardo als in LAMBORGHINI GALLARDOquote:Op maandag 17 januari 2005 02:21 schreef whoops het volgende:
Maar het is hem wel... Bij de foto in je post kan je ook aan de laatste 4 letters van het nummerbord zien dat het hem is...
Nee dat zag ik ook al... Ik was in eerste instantie al verbaasd over het engelstalige reclamebord op de achtergrond...quote:Op maandag 17 januari 2005 02:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nee die eerste link is 'm duidelijk niet.. heet zelf gallardo als in LAMBORGHINI GALLARDO
kijk zelf maar
Als hobby auto ofzo jaquote:Op maandag 17 januari 2005 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echte auto:
[afbeelding]
maar het is wel stoerquote:Op maandag 17 januari 2005 03:15 schreef SnowBite het volgende:
American Muscles drive like shit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |