abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:49:01 #126
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27746625
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef Irri013 het volgende:
Dan is het dus echt iets van de eerste verdieping, waar ik zit... Ik heb namelijk meerdere mensen gesproken en die horen die boven buren ook. Ik moet wel zeggen dat mijn bovenbuurman niet al te lastig is hoor... alleen wanneer hij zijn vrienden op bezoek heeft kan ik alles letterlijk verstaan. O,ja en de mobiele telefoon, de tril functie daarvan dan, wanneer deze op de grond ligt.
Oeeee wat ben ik blij dat ik op de 2e verdieping woon.
Afrika Paprika
pi_27766804
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef LuQas het volgende:

[..]

Oeeee wat ben ik blij dat ik op de 2e verdieping woon.
Idem!
pi_27868289
Ow goed dat jullie me even waarschuwen! ik woon op de 2e verdieping aan de stavangerweg en het is natuurlijk niet de bedoelling dat de onderburen alles horen ... ik zag trouwens gister pas dat er een soort cafe is valkbij het water. Gaan jullie daar wel eens heen en is het daar leuk? dat strand en die loungetent ben ik ook nog nooit geweest, ben ook wel benieuwd hoe dat is...
pi_27868382
Ik zou zeggen, ga er eens een kijkje nemen and find out yourself
pi_27946945
Ik ben er al 2 keer geweest deze week.

En straks weer!
pi_28021244
Hoi,

Laatst voor 't eerst maar 's gaan kijken.
Ik vind het een beetje een gemiste kans. Ze hadden daar een gezellige kroeg kunnen maken, staan d'r alleen een paar Ikea tafeltjes. Als ze langs de kant wat banken neer zouden zetten, een pool- en/of voetbaltafel en een leestafel waar je een krantje kan lezen oid neer zouden zetten zou het veel gezelliger zijn! Iemand het hier mee eens? Dan kan er misschien gevraagd worden of dat mogelijk is!

ps.
E1.70 voor een studentencafe vind ik ook een beetje vreemd......krijg het idee dat ie er staat om alleen winst te maken en niet zodat er ook een gezellig cafe is voor de bewoners.......
pi_28021886
Uit welke boerengemeente kom jij?

1,70 voor een vaasje in Amsterdam is een zéér nette prijs. Die gasten van het café zijn gewoon ondernemers hoor, geen mensen die het zo tof vinden dat jij je gratis lam zit te zuipen.
pi_28023767
Hebben jullie ook die brief gekregen van de 'Bewonersgroep Stavangerweg' ? Dat de kale huur te hoog is en dat iedereen een bezwaarschrift in moet dienen.. Beetje gezeik vind ik het, met het eventueel omlaag gaan van de kale huurprijs gaat de huursubsidie net zo hard mee omlaag
pi_28031460
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef Sven- het volgende:
Hebben jullie ook die brief gekregen van de 'Bewonersgroep Stavangerweg' ? Dat de kale huur te hoog is en dat iedereen een bezwaarschrift in moet dienen.. Beetje gezeik vind ik het, met het eventueel omlaag gaan van de kale huurprijs gaat de huursubsidie net zo hard mee omlaag
Ik heb zo een vermoeden dat dit verzoek kansloos is.

[ Bericht 20% gewijzigd door cora4034 op 17-06-2005 22:42:42 ]
Dat is eens wat anders...
pi_28032182
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef Cas2 het volgende:
Hoi,

ps.
E1.70 voor een studentencafe vind ik ook een beetje vreemd......krijg het idee dat ie er staat om alleen winst te maken en niet zodat er ook een gezellig cafe is voor de bewoners.......
Nou ik ben er de eerste week geweest. (strandtent) Ik vond 4,50 voor een chocoladetaart, want uiteindelijk een platgeslagen brownie bleek te zijn te veel geld. Plus dat de bediening de eerste keer geen bestellingen meer opnamen omdat het te druk was en ze het niet onder controle hadden. en de tweede keer toen het niet druk was een kop koffie bestellen ook al een probleem was. Toen ik zei dat het nog niet zo soepeltjes, onder het mom van opstartproblemen. ( ik zei het echt netjes.) werd ik 10 minuten uitgescholden, dat hij me graag de zaak wilde uitslaan.

Ach met zo een houding kom je ver in de spaardammerbuurt
pi_28088998
Zo Roellio,

Ik om uit de "boeren-gemeente" van Utrecht (stad). Uit welke wereldstad kom jij dan wel niet?
Je bent iig lekker vlot met eigen conclusies trekken! Ondernemen, ok! Maar ik ken meerdere cafes etc in Amsterdam die voor een vaasje een prijs tussen de E0.90 en 1.10 vragen......moet dus best mogelijk zijn.......
Verder had ik het niet ALLEEN over de bierprijs maar ook over de aankleding....als je dan zo'n prijs vraagt kan je het ook best iets beter maken....
pi_28089034
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef Cas2 het volgende:

Maar ik ken meerdere cafes etc in Amsterdam die voor een vaasje een prijs tussen de E0.90 en 1.10 vragen......moet dus best mogelijk zijn.......
Kraakpanden tellen niet!
pi_28090326
Is een normaal cafe.
  maandag 20 juni 2005 @ 15:59:14 #139
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_28092116
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef Cas2 het volgende:
Zo Roellio,

Ik om uit de "boeren-gemeente" van Utrecht (stad). Uit welke wereldstad kom jij dan wel niet?
Je bent iig lekker vlot met eigen conclusies trekken! Ondernemen, ok! Maar ik ken meerdere cafes etc in Amsterdam die voor een vaasje een prijs tussen de E0.90 en 1.10 vragen......moet dus best mogelijk zijn.......
Verder had ik het niet ALLEEN over de bierprijs maar ook over de aankleding....als je dan zo'n prijs vraagt kan je het ook best iets beter maken....
Klinkt goed!

Waar?
I am a black hole shitting into the void
pi_28092236
Zit ergens aan de Weesperstraat......verder mag je zelf gaan zoeken. Als je het vindt trakteer ik je op een biertje.
pi_28095056
Denkt diep na, een studentencafe of een bruin ( ouwe lullen) kroegje?
pi_28104309
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:40 schreef Roellio het volgende:
Uit welke boerengemeente kom jij?

1,70 voor een vaasje in Amsterdam is een zéér nette prijs. Die gasten van het café zijn gewoon ondernemers hoor, geen mensen die het zo tof vinden dat jij je gratis lam zit te zuipen.
Het barst van de studentencafes die goedkoper bier verkopen ... Al is et maar voor een bepaalde dag (maar ik weet iig mn hele week te vullen met cafes die onder de uuro bier schenken als ik daar behoefte aan heb ), maar als je een tijdje in amsterdam woont verwacht ik wel dat je er minstens 1 kent
ik ben sowieso da bomb
pi_28104429
http://www.goedkoopbier.nl/kroegenrondjebekijken.php?pagina=2 staan er bij voorbeeld een aantal op maar er zijn er zat meer ...
ik ben sowieso da bomb
  dinsdag 21 juni 2005 @ 07:53:23 #144
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_28108402
Gisteren kwam ik tot de wanstaltige ontdekking dat een cola/fanta/ice-tea maarliefst 3 euro kost. Sorry, maar dat kan ik met geen mogelijkheid meer een vriendelijke prijs noemen. Hoe heet het ook is.
Afrika Paprika
pi_28109043
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 07:53 schreef LuQas het volgende:
Gisteren kwam ik tot de wanstaltige ontdekking dat een cola/fanta/ice-tea maarliefst 3 euro kost. Sorry, maar dat kan ik met geen mogelijkheid meer een vriendelijke prijs noemen. Hoe heet het ook is.
Dat kan de gemiddelde inwoner van een volksbuurtje natuurlijk makkellijk betalen.
Maar waarschijnlijk zijn deze cafe's vooral bezig een wannabee blijburg te worden en hebben de eigenaren vooral euro tekens in hun ogen.
  maandag 18 juli 2005 @ 17:22:57 #146
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_28914891
Weet iemand hoe het met internet zit op Stavangerweg? Waar ik nu zit, zit het internet bij de huur in en wordt gesponserd door school. Maar bij de beschrijving van Stavangerweg staat 'optioneel', terwijl het dezelfde organisatie is. Moet je als student zelf internet regelen en betalen?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:17:09 #147
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_28929963
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:22 schreef Gimmick het volgende:
Weet iemand hoe het met internet zit op Stavangerweg? Waar ik nu zit, zit het internet bij de huur in en wordt gesponserd door school. Maar bij de beschrijving van Stavangerweg staat 'optioneel', terwijl het dezelfde organisatie is. Moet je als student zelf internet regelen en betalen?
Je moet het zelf aanvragen bij UPC, er zijn verschillende abonnementen mogelijk. Als het goed is heb je hier een foldertje over gekregen bij het tekenen van je huurcontract.
Afrika Paprika
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:21:10 #148
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_28937871
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef LuQas het volgende:

[..]

Je moet het zelf aanvragen bij UPC, er zijn verschillende abonnementen mogelijk. Als het goed is heb je hier een foldertje over gekregen bij het tekenen van je huurcontract.
hehe, nee, want ik zit in Meer en Vaart. Daar kost het internet me niks en is het echt vies snel.
pi_29039930
vriendin van mij woont er ook al meer dan een half jaar, heeft douche voor zichzelf. niks niet gehorig ofzo. prima plek! Alleen jammer dat ze niet een echt gasfornuis kan hebben qua stroom. Ze kookt nu op 2 van die kookplaatjes............
pi_29041180
In Eindhoven komen ze ook

Gemeubileerd en al,
http://www.vestide.nl/(xd(...)alTour/parkside.html
Virtual tour, dan kan je ook binnen kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')