Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Stevige bloeding bij ontmaagding. Een halve dag later begon het bij het vingeren meteen weer te bloeden. de dag erna begon het zelfs te bloeden op de fiets.
1) Kan dit nog een normale ontmaagding zijn ? 2) Wat zou er nog meer aan de hand kunnen zijn ('t heeft niets met ongesteld heid te maken) 3) Is er mogelijk iets meer uitgescheurd dan een maagdenvlies ? hoe kan ik dat checken?
Als dat laatste het geval is moet ik dan naar de huisarts racen, of meld die ook alleen: "Mja, het is iets uitgescheurd en het gaat wel weer dicht".
* laat onzinnige reacties please achterwege, daar heeft niemand wat aan!
Als je een wondje op je knie hebt, duurt het ook langer dan een dag voordat het helemaal geheeld is. Als het een week zou zijn in plaats van een dag zou ik zeggen dat je naar de dokter moet. Laat het even met rust en doe voorzichtig. Als je steeds aan een korstje op je knie zit, gaat het ook weer open en duurt het langer voordat het geneest. Zie het als een gewoon wondje, maar dan op een plek waar je geen pleister plakt. Maak je geen zorgen.
Mja, een meisje dat ik ken had het zelfde probleem. Na 2 dagen is naar de dokter gegaan en die stuurde haar door naar de eerste hulp, waar 1 en ander toch behandeld moest worden.
Het hoeft bij jou natuurlijk niet net zo erg te zijn, maar even langs de huisarts lijkt me geen slecht idee.