abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 25 september 2001 @ 19:00:17 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1735575
Vandaag is bekend geworden dat de moordenaar/verkrachter van de destijds 11 jaar oude Jessica Laven in de gevangenis na een ongeluk is overleden. Hij bezweek aan zijn brandwonden. De ouders van Jessica hebben vandaag de vlag uitgehangen.

Toen ik het hoorde moest ik toch wel een beetje glimlachen. Dat deze man erge dingen heeft gedaan en dat hij nu dood is, daar wil ik niet over oordelen. Maar ik vond het zo'n menselijke reactie, ik denk dat ik hetzelfde had gedaan.

pi_1735680
Kom nu gaan we ook over straat dansen en joelen bij de familie voor de deur

Hoeven we ons om dat beest ook geen zorgen meer te maken.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  Redactie Frontpage dinsdag 25 september 2001 @ 19:11:21 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1735740
Hmm, ik zeg niet dat ik het goedkeur. Ik begrijp het wel.
pi_1735751
Zeker terecht dit...een zeer pijnlijke en terechte dood voor die gast, hij heeft gekregen wat hij verdiende, reactie van de ouders is zeer begrijpelijk.
pi_1735753
Ik keur het wel goed....
pi_1735783
Hmmm, doet mij aan de vreugdedans van de marokkaantjes denken toen amerika geraakt werd.
pi_1735847
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:13 schreef Juup© het volgende:
Hmmm, doet mij aan de vreugdedans van de marokkaantjes denken toen amerika geraakt werd.
Yeah right, dit is echt wel iets anders....maar goed..ieder ze eigen mening he
  dinsdag 25 september 2001 @ 19:17:55 #8
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_1735864
Ik weet het niet hoor, maar wat denken die mensen te bereiken met het uithangen van een vlag?
You're asking for peace, but you never stop fighting
pi_1735912
Ik kan me heel goed voorstellen dat de ouders zo reageerden, ik zou het zelf ook gedaan hebben, misschien nog wel uitbundiger.
#geen
pi_1735946
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:20 schreef DuchessX het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de ouders zo reageerden, ik zou het zelf ook gedaan hebben, misschien nog wel uitbundiger.
Ik ook hoor moppie
In mijn geval zou het idd beter zijn dat die vent voor zijn vrijlating zou overlijden.
pi_1735975
quote:
Yeah right, dit is echt wel iets anders
vind je?
amerikanen gaan dood, marokkaantjes zij blij.
moordenaar gaat dood, ouders zijn blij.

Ik zie het verschil niet echt, alleen is de schaal wat anders.

Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_1735993
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:17 schreef Eresie het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar wat denken die mensen te bereiken met het uithangen van een vlag?
Uiten van vreugde?
pi_1736127
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:24 schreef paladin het volgende:

[..]

vind je?

De Amerikanen die in NY en Washington omgekomen zijn zijn niet verantwoordelijk voor de dood van Marokkanen, en zeker niet persoonlijk.

De moordenaar was inmiddels (zoals ik het begrijp tenminste) veroordeeld en dus schuldig bevonden aan de dood van een meisje. Dat de ouders van het meisje dan blij zijn te horen dat de moordenaar van hun dochter is overleden kan ik me goed voorstellen.

En ja, het is wel heel wat anders.

pi_1736133
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:24 schreef paladin het volgende:

[..]

vind je?

Ja precies...schaal is beetje boel anders. En de ouders zijn opgelucht dat de moordenaar van hun dochter dood, betekend voor hun misschien een einde van een hele traumatische periode, en die marokanen...tja...ik zie het gewoon anders zoals je ziet. Discussie..tja heeft het nu..denk het niet.
pi_1736138
Uiten van vreugde... en gelijk hebben ze..... die gast had eigenlijk al eerder dood moeten gaan.

Vampier

dinsdag 25 september 2001 @ 19:38:43 #16
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_1736194
Als ik de reacties op dit topic zo lees, is een herinvoering van de doodstraf in Nederland ook niet ver meer weg. Blijkbaar is iedereen erg blij dat die kindermoordenaar dood is.
pi_1736217
Je moet maar eens denken wat Jessica doorgemaakt heeft toen die gast met haar bezig was... ze was verdomme nog zo onschuldig als een groen sprietje gras... en die geile schijtzak kan zijn hormonen niet in bedwang houden.... om zijn sporen te wissen vermoord hij haar... FUCK THAT!!! Ik geef de ouders ZEKER het recht om een dikke vlag met 'Burn in Hell klootzaak' op te hangen... dit is gerechtigheid eerste klas.

Vampier

ps ja ik wordt steeds bozer

dinsdag 25 september 2001 @ 19:41:53 #18
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_1736236
Dat bedoel ik, herinvoering van de doodstraf
pi_1736288
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:38 schreef Eresie het volgende:
Als ik de reacties op dit topic zo lees, is een herinvoering van de doodstraf in Nederland ook niet ver meer weg. Blijkbaar is iedereen erg blij dat die kindermoordenaar dood is.
Ik denk dat de meeste reacties vooral aangeven dat de reactie van de ouders te begrijpen is. Ik ben en blijf tegen de doodstraf.
pi_1736321
Vind het een beetje te.
Allochtonen op straat joelen tijdens de aanslagen oh oh oh dat mag niet hoor, maar als een moordenaar of weet ik wat overlijd dan mag het wel.
Beetje vage lijnen gaan we trekken.

Maar ik wil wel ff duidelijke maken dat ik me van de dingen distancier die deze persoon gedaan heeft.
Is natuurlijk nooit goed te keuren, maar de dood is voor niemand goed.

dinsdag 25 september 2001 @ 19:47:47 #21
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1736356
Wat ik me afvraag is hoe hij aan al die (blijkbaar dodelijke) brandwonden kwam in de gevangenis.
  dinsdag 25 september 2001 @ 19:49:11 #22
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_1736382
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:47 schreef Sniper het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe hij aan al die (blijkbaar dodelijke) brandwonden kwam in de gevangenis.
Volgens het bericht had het iets te maken met terpetine en kortsluiting. Een ongeval....
pi_1736401
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:46 schreef Postduif het volgende:
Vind het een beetje te.
Allochtonen op straat joelen tijdens de aanslagen oh oh oh dat mag niet hoor, maar als een moordenaar of weet ik wat overlijd dan mag het wel.
Beetje vage lijnen gaan we trekken.
Een verschil... de mensen op 11 september hadden NIETS met die meuk te maken waarvoor ze stierven... dit beest verdiend niets anders. Als jij blind bent om dit verschil te zien dan is er iets mis met je.

Vampier

pi_1736535
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:50 schreef Vampier het volgende:

[..]

Een verschil... de mensen op 11 september hadden NIETS met die meuk te maken waarvoor ze stierven... dit beest verdiend niets anders. Als jij blind bent om dit verschil te zien dan is er iets mis met je.

Vampier

Precies...de gedachte dat zo iemand weer vrij kan komen, wat in Nederland natuurlijk altijd het geval is, das pas te erg voor woorden. Beter dat hij dood is dus...
  dinsdag 25 september 2001 @ 19:57:38 #25
14339 Tiggle
ik heb altijd een alibi
pi_1736551
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:49 schreef Eresie het volgende:

[..]

Volgens het bericht had het iets te maken met terpetine en kortsluiting. Een ongeval....

ongeval..hmpf...we weten allemaal hoe populair pedofielen en kindermoordenaars in gevangenissen zijn.
Tja hij is gestorven zoals hij leefde: geweldadig. Niks ergs aan. Live by the sword, die by the sword.
psies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')