Dj_Robbie en ik zijn ook weer present.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ik ben weer present @ blackout![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:04 schreef Sjoewe het volgende:
Gaan er nog mensen vrijdag naar Blackout @ Tivoli? Mijn vaste dnb-maatjes laten het zolangzamerhand allemaal afweten, maar ik wil echt naar Bad Company! Ik kan trouwens wederom een aantal slaapplaatsen aanbieden mochten er mensen van buiten de regio willen joinen
Combinatie van niet wakker zijn en Fok! dat te langzaam isquote:
ja, of je gaat gewoon rondhuppelen. Ik ga ook niet vaak alleen, maar ben vorig jaar ook een paar keer alleen gegaan (en de auto als bedje gebruiktquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
is toch prima te doen, meestal kom je toch weer mensen tegen die je kent enzo....
Je moet gewoon eerst een paar echte biertjes drinken (hertog jan, grolsch, dommelsch ofzo) en dan die 20 blikken achterover slaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
Het is wel tijd om op te staan
Ghehe, wil er iemand een Finkenbrau vrijdag, ik heb nog een twintigtal blikken van dat bocht voortreffelijke bier.
Vr 04-02 Shift @ Tivoli De Helling met L-Doublequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef Goofup het volgende:
vr 04-02 Jungle Galaxy: DJ Zinc Nijmegen
ik zal er zijn
Sowieso 3 weken achtelelkaar DnB in Utreg! Vrijdag BC, 4 februari Shift, en 11 februari Dillinja en Lemon D!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Vr 04-02 Shift @ Tivoli De Helling met L-Double![]()
Ik ben me er fysiek en financieel ook al enkele weken op aan het voorbereidenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:16 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Sowieso 3 weken achtelelkaar DnB in Utreg! Vrijdag BC, 4 februari Shift, en 11 februari Dillinja en Lemon D!![]()
ik ook!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef Goofup het volgende:
vr 04-02 Jungle Galaxy: DJ Zinc Nijmegen
ik zal er zijn
Zul je aan ons denken als je in de skihut staat?quote:Op donderdag 27 januari 2005 03:45 schreef TheSeeker_NL het volgende:
mis ik toch 2 feestjes...
too bad dat ik ga boarden van 3 tot 13 feb... mmm... fuck die feestjes dan maar
Ik zeg koptelefoon op, DnB in, bier in, bier in, en DnB-en maar. Je loopt toch niet meer voor lul als de rest.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:33 schreef TheSeeker_NL het volgende:
whahah... skihut, omg ik moet er niet aan denken......
ach ja, met genoeg Pivo (bier) zou ik misschien nog lol kunnen hebben daar
hahahaquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:29 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Ik zeg koptelefoon op, DnB in, bier in, bier in, en DnB-en maar. Je loopt toch niet meer voor lul als de rest.....![]()
jou herken ik nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef Junglist4Real het volgende:
Voor de mensen die naar Blackout gaan: Tot vanavond! (ben te herkennen aan een zwart Dubplate Killaz t-shirt)
emotion... is die kerel van de aardbodem verdwenen ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:40 schreef WeirdMicky het volgende:
ah en robbie is er ook, lachen hoor
nu nog emotion erbij en het zou weer een beetje compleet zijn
Like the old daysquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:40 schreef WeirdMicky het volgende:
ah en robbie is er ook, lachen hoor
nu nog emotion erbij en het zou weer een beetje compleet zijn
Was dat ook niet Black Out? Met )EIB( toen? Kwamen wel veel mensen weet ik nogquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:08 schreef H4ze het volgende:
Welke blackout was dat ook alweer, dat die meeting aardig goed gelukt was? haha![]()
Ja toen hebben we boven in Tivoli nog flink staan "stomen"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:20 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Was dat ook niet Black Out? Met )EIB( toen? Kwamen wel veel mensen weet ik nog
Yep die was toen aardig goed gelukt.quote:
Ja klopt, ik geloof dat 1 van de mannen van illskillz er toen ook was (rawfull dacht ik om precies te zijn).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:20 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Da's nog best goed inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:43 schreef H4ze het volgende:
[..]
Yep die was toen aardig goed gelukt.
Mr Cool; E-Motion; DJ Robbie; Weird-Mickey; HAL9000; Junglist4real en ik (kan zijn dat ik er nog een paar mis...)
Ik heb idd volgens mij een keer de hele crew op een blackout gezien. , Baal nog dat ik gister niet kon, maar wel beter voor de studiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:20 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |