hoe durf je!quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Iek ka probieren so vroek mokelijk aanwezik te zijn eh![]()
Als je maar vette plaatjes draait enzo
Dat lijkt me wel vet ja, heb je daar nog een online flyertje ervan wie er draaien enzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef alsem het volgende:
wie gaat er allemaal 15 april naar dunjens en dj's 2 in de cityhall in utrech?
die eerste was echt uber dus ik ga sowieso!
Dieselboy en Pendulum toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef alsem het volgende:
Meldt zichquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef alsem het volgende:
Nee, absoluut geen slecht idee. Het zijn ontzettend relaxte tafels (alhoewel ik wel last begint te krijgen van het feit dat de pitch minder precies is dan die van een SL, zodat platen minder lang strak blijven zonder bijsturen). Zeker doen. Zeker voor beginners zijn ze top.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:09 schreef Thomas B. het volgende:
En ik wou net 2 Reloops gaan kopen
Bad idea?
Gahah backbreak massive!mquote:Op maandag 28 februari 2005 17:09 schreef Goofup het volgende:
Lang leve de platenspelers-laag-gebouwd-en-koptelefoonsnoeren-lang-hebben!
Gahah backbreak massive!quote:Op maandag 28 februari 2005 17:09 schreef Goofup het volgende:
Lang leve de platenspelers-laag-gebouwd-en-koptelefoonsnoeren-lang-hebben!
Voor de SL ben ik toch veel te arm dus dat valt sowieso afquote:Op maandag 28 februari 2005 17:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee, absoluut geen slecht idee. Het zijn ontzettend relaxte tafels (alhoewel ik wel last begint te krijgen van het feit dat de pitch minder precies is dan die van een SL, zodat platen minder lang strak blijven zonder bijsturen). Zeker doen. Zeker voor beginners zijn ze top.
Dit was overigens de eerste keer dat dit me overkwam
De 4000. De 1000 en 2000 hebben een veel zwakkere motor. En die beetje extra knaken kan je dan nog het beste daarin stoppen.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Voor de SL ben ik toch veel te arm dus dat valt sowieso af
Zag op internet de RP-1000 en 2000 staan (goedkoopste modellen) en die zagen er wel mooi en degelijk uit eigenlijk
Welke heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |