kan ik me voorstellen: je zitten al 3 maanden in fucking Australie en gewoon nog steeds in boring Romaquote:Het is dat ik zwaar geld nodig heb, en dat 9 februari m'n tand weer gemaakt wordt, anders was ik hier al lang weggeweest. Tis hier nogal saai
druivenplukkenquote:Ik ben nu aan het druivenplukken, dat duurt nog iets van twee weken. En veel van mijn geld gaat op aan grog Ach, eind februari ga ik naar Sydney, zolang hou ik het nog wel vol Met een tussenstop in Surfers Paradise
Byron Bayquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
Mijn broertje is een paar weken geleden met twee vrienden naar Byron Bay gegaan. Die zijn daarna doorgegaan naar oa. SP en zij beweren dart SP veel leuker is dan BB. Dat vonden ze maar saai eigenlijk...
Bij mij was ie langzaamquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
Al die Australië-talk...![]()
In ieder geval loopt FOK voorlopig nog prima. *AFKLOPPEN!*
Let me hear ya say: "ZOWIEE-OWIEE-OWIEE! ... Ice... ice... ice... Break it down!"quote:
Haiquote:
Hehequote:Op woensdag 19 januari 2005 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Let me hear ya say: "ZOWIEE-OWIEE-OWIEE! ... Ice... ice... ice... Break it down!"
Dat had ik de vorige keer dat je het vroeg ook wel gelezen hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
HaiSven
Heb jij pas ge-msnt op het adres stestetestetesteteste apenstaartje hotmail?? Of is het een nep-Sven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |