Zeg, ze is hartstikke leuk IRL.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Die is hier ook wel eens geweest, maar dat vond ik de moeite niet waard.
Natuurlijk helemaal als ze die lach vergezelt met de woorden dat ze het zo leuk vond me weer te zien.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, ze is hartstikke leuk IRL..
Vooral als ze zo leuk naar je lacht natuurlijk..
.
Dan open ik hem zelf, als HJ Smits zijnde!quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:23 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk dat dat felicitatietopic er niet meer inzit BVO
Dan laten we hem gewoon de hele week open staan.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:28 schreef Tania18 het volgende:
En dan gaat Fok! weer down en kan niemand erin reageren
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef BVO het volgende:
Succes!!
Ja, ik ga zo ook maar eens, heb alleen nog geen zin..
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:33 schreef Tania18 het volgende:
Goed idee
En nu ga ik echt slapen![]()
Morgen heb ik een evaluatiegesprek van mijn stage, dus dat wordt spannend![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:42 schreef BVO het volgende:
Zelfde..
Ga zo slapen..
Morgen weekend..
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Tania18 het volgende:
En ik heb mooi niet op die link geklikt
O, werkt dat zo!quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
Oh ja, nog wat... ANITA EN IK ZIJN ZONDAG JARIG, DUS GRAAG EEN FELICITATIETOPIC OPENEN!.
Svenquote:
En blijf je lang genoeg op dat adres om het pakje te ontvangen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:34 schreef Dada het volgende:
Hé Sven als ik één dezer dagen een pakje naar jou verstuur, naar welk adres moet ik het dan sturen?
mark_02quote:
Ach ja, dat 03 wordt ook saai na een tijdjequote:
Oeh, wat spanneeeend!!quote:Met mark_03 is verder alles goed... druk aan 't leren voor tentamens / examens en dan volgende week beginnen met afstudeeropdracht
Flikker maar opquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, nog wat... ANITA EN IK ZIJN ZONDAG JARIG, DUS GRAAG EEN FELICITATIETOPIC OPENEN!.
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Flikker maar opIk heb er ook geen gekregen.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |