Bespaart jullie een hoop gezeurquote:
Hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:Halloww..
En doei tegelijk, want fok is sloom en ik heb daar dus geen zijn in... doei
Ach, ik kan het wel hebben hoor.quote:
Nou...mr. Charming is ook uit zijn grot gekropenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel hebben hoor.
En anders kom ik je gewoon opzoeken in KLB
Ja hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:Halloww..
Ik vond hem wel mooiquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:06 schreef niksan het volgende:
Trouwens...dat logo is weer fantastisch.
Wat een afwerking
Ik vind het nogal snel gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:Halloww..
Het loopt toch totaal niet mooi over met de achtergrondquote:
Hoi Ms. Sunshinequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:01 schreef niksan het volgende:
[..]
Nou...mr. Charming is ook uit zijn grot gekropen
Ik heb die gemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:06 schreef niksan het volgende:
Trouwens...dat logo is weer fantastisch.
Wat een afwerking
Dan weet je wat je te doen staatquote:
Ja, maar, ja maar...Dat gaat niet zo makkelijk meer, aangezien ik dat plaatje had opgeslagen als jpg (quote:
Nee, de overgang kan wel beter, maar het is al een hele verbetering met het vorige logoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:15 schreef niksan het volgende:
[..]
Het loopt toch totaal niet mooi over met de achtergrond
Ze hadden het toch kunnen laten overlopen..
nou ja..ik zal wel makkelijk praat hebben met mijn amateur-photoshop-skills
edit:
ah! nu ik het zie...aan de linkerkant hebben ze het wel mooi vervaagd,
maar aan de rechterkant hebben ze het zo gelaten
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
Nou, FOK! weet wel hoe ze hun users vast moet houden zeg..
Dat niet.quote:
Ja, ik denk het ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat niet..
Maar ik denk dat FOK! straks wanneer alles weer goed is (mocht die dag komen) wel heel wat bezoekers kwijt zal zijn. Het is nou gewoon al een paar weken lang drie keer kut.
Ik slaap dan normaal ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
Dan slaap ik, Leonie..
En nu ben ik ook weg, dus het zal nu wel weer snel gaan worden..
.
Mensen die om die reden weggaan zijn geen echt FOK!kersquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Maar ik denk dat FOK! straks wanneer alles weer goed is (mocht die dag komen) wel heel wat bezoekers kwijt zal zijn. Het is nou gewoon al een paar weken lang drie keer kut.
Wijze woordenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen die om die reden weggaan zijn geen echt FOK!kers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |